God formiddag Fredrikstad

 

Plutselig var det ny dag og jobbing! Det er tidlig og jeg skal snart i dusjen og gå til jobben, sånn ca. 10 000 skritt…Så da jeg så at jeg fremdeles hang med blant topp 20 på 3. dagen! Så blir det innlegg her nå! Altså skrevet på morgen og ikke i arbeidstida, eller det kunne vært lunsjen da..Ikke alltid jeg spiser med andre i lunsjen på grunn av mine hørselproblemer, alle stemmer i sammen i et rom med mange mennesker blir bare grøt, man hører ikke en stemme – men alle stemmene blir kveilet sammen og man får ikke med seg samtalene, bar akkurat det ene mennesket som gidder å snakke rett til meg! 🥰 klart det er kjedelig å ha det sånn…Men man har i grunn ikke noe valg.

 

Valget er å isolere seg helt…Hatt folk nede fra Nav også og her de faktisk ikke noe hjelpemiddel å komme med. Men jeg fikk en mikrofon jeg kan bruke i møter, den skal lage et innlegg om. Har nevnt det før, men ikke fått laget det innlegget, men det kommer! 

 

Ha en fin dag og det er sikkert sol…jeg elsker sol og vår og det fine været! Det er stor glede altså – energi…

 

 

Bare legger ved et par bilder fra Fredrikstad, byen i mitt ❤️ Bildene er fra i går ettermiddag! Jeg skulle handle noe for mamma og måtte til byen Hus og hjem 

 

 

Nyt dagen – på jobb eller hvor du er! 

16 kommentarer
      1. Tusen takk, ja – vært fine dager og det var fint i morges også..
        Men ettermiddag ble det litt mer skyer dessverre!
        Men sånn er jo mars – lunefull. Ha en fin kveld..

    1. Ikke lett når man ikke får med seg det andre sier. Men du er en positiv dame som lager blogginnlegg av det også. Herlig. Kos deg i sola, for nå forsvinner den vel i skyer et par dager. 🙂 Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk – nei, det er trist å høre dårlig. Man blir lei seg.
        Men det er ikke noe hjelpemiddel som kan fange opp dette problemet..
        Da måtte kantina vært annerledes..Og færre folk.
        Må jo skrive om det, jeg har jo en hørselblogg – den ligger i bunnen av alt det andre.

      1. Tusen takk, hyggelig det da….men nå går det nedover..
        Blir litt lite med tid når jeg er hjemme nærmere 17:00
        Fredrikstad er koselig ja. klem..

    2. Herlige solbilder fra Fredrikstad. 🙂
      Leit at du ikke kan få mer hjelp fra Nav. Noe må de da kunne hjelpe til med?

      Du er jammen meg flink som rekker å blogge og dusje før du skal gå til jobben 😀

      1. Takk, stod opp 0530 og gikk 0630…
        Det finnes ikke utstyr som kan dekke opp slik at jeg hører i et stort rom med mange ansatte., dessverre…
        Fikk mikrofon, men den funker bare en til en…Skal skrive om denne!
        Og vi har et langt bord og der foregår det kanskje 5 -6 forskjellige samtaler på en gang..Har ikke sjans til å høre dessverre.
        Blir bare grøt og jeg blir veldig sliten…

          1. Har eget kontor.. Det er fint.. Men å spise sammen med mange funker dårlig hvis jeg skal få med meg noe.. Er som regel ute og går litt jeg i pausa..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg