God ettermiddag herfra Solens Land

 

Hei på dere 🙂 I dag har det vært ganske ok vær…Kunne faktisk slenge seg ned et par timer på en solseng og det er ikke ofte denne sommeren. Og det er ikke fordi jeg er rastløs eller noe…Men nå kom den sure vinden og det skyer til igjen..Sier meg ferdig med veranda-livet for i dag..Skal en tur ut og handle 💚Denne sommeren går over i historien tenker jeg..Men bad har det jo blitt innimellom. Men i dag var det stille her hjemme og greit å passe på slenge seg ned..finne roen. Det er noe med det..

 

 

Ble litt surr med det bildet. Skulle teste hvordan man redigerte et bilde. Men enden på visa var at jeg redigerte bort meg selv…! Men nå er det prøvd og jeg gadd ikke tukle noe mer med det akkurat. 

 

 

Salg på masse garn om dagen. Så handlet litt. Liker Paris fra Drops. Fint til grytekluter og håndkle..Fine gaver å gi synes jeg da..Og da er disse fargene topp. Må ha litt farger i hjemmet. Skal du strikke vanlig klut, vil jeg anbefale tynnere garn. Men for et herlig garn å strikke med….bare elsker det rett og slett jeg..Og du Terje som liker bloggen min…Du får trykke på så jeg klatrer og klatrer helt til himmelen….

 

 

N Y T – det er lørdag så ta deg en øl…

 

10 kommentarer
    1. Solens land du, ikke mye sol her oppe i Trøndelag iallefall, vært dårlig en uke nå, men det går seg sikkert til 🙂
      I kveld skal jeg kose meg med en iskald øl ja, blir godt :-), nyt kvelden!, klem 🙂

      1. Så bra du kan kose deg med en kald øl i kveld…deilig…Selv om det er mye regn hos dere nå! 🙂 Får håpe været slår til med noe sol snart. Det er deilig for kropp og sjel…Klem og fin fin kveld… 🙂

    2. Sånn har jeg oppført meg i sola idag også.. hihi…. og jeg tok meg litt vin, og er klar for en liten konjakk nå! Nyt kvelden din da! God klem <3

      1. Ikke sant, deilig med noe sol på kroppen! Så herlig med vin…og så en liten konjakk også da…Deilig vi har jo ferie <3 koz deg……Klem herfra…

    3. Helt herlig med alt det garnet. Jeg har handlet litt garn selv i dag 🙂 Og så fin neglelakk du har, jeg har alltid turkise negler om sommeren 🙂 Fint 🙂

      1. Tusen takk, virkelig gøy å shoppe garn…Og garn på salg er veldig gøy å shoppe…Får så mye for pengene…her blir det gavestrikk! Kjekt til jul og sånn vet du…Turkis er flott farge…

    4. Se der ja 😀 Ikke verst det ble en solings stund.. men har sommeren vært så dårlig der ? Mener å ha sett og lest om tropiske dager fra tidlig i mai… og global oppvarming til de grader… 🙂 Håper det holder seg nå i alle fall 🙂 Klem

      1. Mai var veldig kald og juli kjempekaldt og masse regn. 14 dager i juni var tropevarme…Men da jobbet jeg…Regner ikke disse dagene. Men ferieværet som er nå aldri opplevd så kaldt før…Fint hvis sola skinner, men ellers er lufta iskald! Men i dag…litt greit vær noen timer – deilig….Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg