Glufsetur og sitronkake på lur

God kveld der du er, dagen har gått i hundre igjen. Satt meg ned nå. Sånn er det. Noen synes sikkert jeg lever et stille liv, men jeg synes ikke det selv. For jeg sitter knapt på baken, sånn er det med den saken. Hverken her eller på jobb..

 

Selfie er selfie. Ser trasig ut. Men bare blir sånn. Tar bare et bilde jeg se. Orker ikke ta 100 bilder og plukke ut det  fineste. Nei, sånn er ikke jeg. Dro på Glufsa for å bade nå  i kveld. Bada 2 ganger. Ikke mye folk akkurat.

 

Glufsa er her vet dere. Begynner å bli kjent der dere også nå.

 

Nyperoser. Liker dem jeg. Ikke å spise, men synes dem er vakre.

 

 

Sånn ble det. Vært hos mamma og hjulpet henne med skifte på senga og handlet og sånn. Kirkegård og vannet hos pappa. Klippet gresset her hjemme. Så rakk jeg endelig å bade litt. Før det ble butikken og taxikjøring her hjemme. Så mat. Nå baker jeg sitronkake. Håper den blir bra. Blir den bra, så deler jeg bilder og oppskrift. 

 

Kos deg nå da i kveld 🙂 jeg skal lese litt i Papirslottet. Kommet til bok 10 nå av en serie på 12. De 2 siste bøkene har ikke kommet enda. Nr. 11 kommer i midten av august…klemz…. 

 

12 kommentarer
    1. Det ser helt herlig ut på badestedet ditt 😊
      Nå er jeg spent på om kaka blir god.. Det regner jeg med😊 så da kommer vel oppskrifta.
      Jeg leser en serie jeg også nå. Østenfor sol heter den. 12 bøker og jeg skal begynne på nr 5 nå i kveld.
      Ha en fin kveld😊

      1. Tusen takk. Jeg synes badestedet er et paradis. Blir aldri lei.
        Oppskrift kommer i morgen. Ble meget god og utrolig enkel å lage. Kjekk å ha i fryser også vet du. Nei, nå skal jeg ta meg et stykke til …mmmm:) God bok. Skal google litt på den serien du leser. Artig.

    2. Full fart på deg ja 🙂 Sikkert deilig å bade. Ble ikke noe bading på meg. Hadde meg badetøy, men var litt redd for de bakteriene som florerer overalt… Gikk tur i stedet vi 🙂

    3. Ja, vi må nyte sommervarmen så lenge vi har den! Du er herlig og naturlig! Jeg tar sjelden bare en selfie, men noen ganger gjør jeg det bare fordi jeg ikke orker å streve for å se “vakker” ut! 🙂

      1. Tusen takk, jeg prøver være meg selv hele tida. Bade er en del av sommeren. Det er fantastisk. Du har fått dreisen på bildene dine. Flink du.

    4. Hei Solveig!

      Du er jammen glad i bading – og det er herlig for kroppen rett og slett. Du er flink å styre med både din mor og familie – hus og hage. Og ting gjør seg ikke selv – det vet jo alle og en kvar 😀 Fint selfie-bilde av deg synes nå jeg. Ønsker deg en fin fin søndag – og du skal vel bade igjen i dag? hihihi Sitronkake forresten – det er supergodt! klem

    5. Tusen takk. Ja, det er nok å ta i med gammel mor og folk her i huset. Hus og hage må stelles. Trist å komme hjem når det er ustelt synes jeg. Slapper mer av når det er ryddig og pent rundt meg. Bad blir det sikkert i ettermiddag. Liker å bade sånn før kvelden en gang. Sitronkake ble god og God Søndag til deg 🙂 klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg