Glommafestivalen

 

 

 

Festival i byen. Det er i morgen også, hvis du har lyst på en tur. Det er siste dagen. Det er boder og tivoli og sykt masse folk. Jeg gikk en runde, men trives ikke. For mye folk, jeg greier ikke dette lenger. Blir rett og slett utmattet av dette styret. Før elsket jeg dette. Gikk til byen hver dag for å få med meg alt. Men det var før. Med det hørselgreiene nå, så blir det bare styr. Men jeg tok en tur. Da har jeg vært der.

Gikk heller å rusla oppe i gågata, kjøpte meg en is.

Tok meg en pause fra jobbinga her hjemme noen timer. For man blir gira på å få det fint. Nå er snart hele garasjen vasket og en vegg er malt. Den største veggen. Sønn min fixer det da. Han er glad i å jobbe ute og er dyktig til å jobbe. Og container er smekk full. Så blir nok ikke siste gang jeg leier en container. For det var kjekt!

Ønsker deg en fin kveld da, kos deg…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg