gløgg = jul

 

Da ble det litt gløgg i koppen her! Sitter her og skal se litt på en serie. Men foreløpig så har det ikke kommet noe nytt for meg. En reprise på en episode av en serie..Så ble det litt blogging! Starter etterhvert med ny nå! Får se om jeg greier å nyte litt TV.

 

Gløgg er deilig det, men søtt. Skal prøve å blande inn litt rødvin en dag! Det pleier å være bedre! Men det er jul så vi tåler litt søtt i – men varmt og godt i kroppen av en slik kopp!

 

Jeg er så utrolig glad jeg har fri i morgen altså! Slippe å stå opp før 0530..Det er i grunn 1 time for tidlig merker jeg. Den innebygde klokka i mitt hode er klar rundt en time senere. Blir korte kvelder og man må i seng ganske så tidlig! Men jeg liker ikke snu døgnet og sove lenge utover, nei det er ikke meg. Men en time lenger gjør meg GLAD! 

 

 

Du da, er du morgenfugl? Eller nattugle?

 

16 kommentarer
      1. Gløgg med rødvin er bedre ja. Dette ble litt søtt. Men lager det en annen dag.
        Hadde mandler og rosiner og sånn her også. Det var godt!

    1. Kos med gløgg..har som regel en gang i løpet av jula..<3 Hyggelig stemning hos deg også.. Da får du nyte morgendagen , jeg står som regel opp ved åttetida di fleste dager..og nå skal jeg straks legge meg<3 Klem

    2. Her drikkes det gløgg hele desember. Stort sett uten rødvin. Jeg har også fri i morgen. Deilig! Men jeg er redd jeg er oppe rundt 5.30 for det. Har liksom blitt en vane.

      1. God formiddag! Her har jeg vært oppe en stund. Må opp oom morgen jeg – hvis ikke føler jeg at hele dagen er borte. Den er litt vel søt. Men går greit et par kopper i jula. Men ikke hver kveld, for man føler man drikker sukker. Lage selv fra bunnen er nok det beste!

    3. Gløgg blir altfor søtt og den styrer jeg unna. Hadde jentene mine hjemme i går og det var kjempekoselig. I dag kommer sønnen og kona og skal være her i noen dager. Skal ordne ostekake i dag, vaske gjesterommet og ut å måkke snø om det ikke blir altfor mye vind. Meldt mye vind i dag. Ønsker deg en riktig god jul og et godt nyttår. Juleklem fra meg.

      1. Gløgg er søtt, men tenker neste gang så varmer jeg opp litt rødvin til. Blir nok bedre.
        Så bra du har hatt fine dager, selv med snø og vind.
        Kos deg med dagen og slapp av og nyt jula, God Juleklem herfra…

    4. Tenker at det blir litt gløgg her i kveld. Men uten rødvin 😉 Søtt, men greit en gang i blant…til jul 😀

    5. Gløgg er godt – fikk en flaske med rødvin i fra et vennepar! Gleder meg til å prøve! Jeg er ingen nattugle, men en typisk morrafugl….. flaks-flaks….<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg