Glede er så mangt

 

Glede!

 

Farger og barnetegninger gjør meg glad! Det oser varmhet og stor glede av disse tegningene. Det er en fryd å se på! Skulle ønske jeg aldri sluttet å tegne, tegnet jo masse da man var barn og etterhvert ble det bråstopp! Skikkelig dumt!

 

Noen mennesker tegner hele livet! Og får frem følelsene selv når de har blitt voksne! En av de jeg elsker er Lisa Aisato! Du ser streken hennes og kjenner igjen bildene/kunsten hennes lang vei! Det er noe helt eget og får frem sjelen til dem hun skal tegne. De kan nesten gå helt levende rett ut fra tegnebrettet! Når du får til det – da er du dyktig! Men slik er det jo, vi mennesker har forskjellige evner og noen er flinke til å øve på det man kan og trener det opp til det blir helt unikt! Du finner henne her AISATO eller på Hvaler! Og på bloggen her inne har vi en utrolig dyktig tegner.

Du finner henne her: NATHELESS Hun har også en nydelig strek! <3 

 

🍁

 

Men nå er det fredag, jeg skal gå meg en tur tenker jeg! Det regner litt, men aldri feil med frisk luft og bevegelse! Det er noe alle kan trene seg opp i. De fleste da. Tenke at det er deilig å bevege kroppen! Være ute – i all slag vær. Kjenne luften forandrer seg fra dag til deg. Lære seg hvordan naturen gjør seg klar til en stille tid!

 

🍁

 

Kjenne luktene ute, bruke sansene sine! Ta seg tid til dette – og etterpå så er det jo deilig å være inne og kose seg! 

 

 

<3

 

 

U T  P Å  T U R

12 kommentarer
    1. Lisa Aisato er skikkelig flink. Liker henne godt, og streken hennes. Liker Natheless også ❤️ Og sp liker jeg å tegne selv. Digitale tegninger. Morsomt 😊

      1. Dyktige folk og det er også du! Kanskje du kunne lage litt blogg-innlegg om det å tegne.
        Hvordan du gjør det og sånn. Lage mye mer ut av det. En slags “tegneblogg” innimellom. Det tror jeg du hadde
        klatret på på lista for! Alle er nysgjerrige på det som er kreativt.

    2. Har alltid ønsket å kunne tegne, men….. kanskje bør du begynne igjen?
      Aldri en dag uten tur…. idag har det stort sett regnt, men det er meldt flott vær i morra! Gooood klem 😘😘

      1. Morsomt med fargestifter! Nok å pusle med er det helt sikkert.
        Fint på en hytte der det ikke er internett-dekning 🙂
        Klem til deg.

    3. Fikk jo boka til Aisato. Tegne er jeg dårlig på, selv med en bestemor som ble naivistisk kunstner på sine gamle dager. Lykke til og god helg. 🤗

      1. Husker det og det er en kjempefin bok! Det er noe eget med å sitte sånn og pusle. Men
        jeg var jo aldrig flink. Men husker jeg synes det var morsomt.
        Ønsker deg en flott dag! Kos deg masse 🙂 klem oppover.

    4. Ja, mange talentfulle folk her i bloggen og ute i verden:)
      Barnas tegninger er artig å se:)
      Tja…det regner mye her i dag. Men jeg tror jeg blir inne:)

    5. Tegne kan vi alle, og om vi ikke syntes de er noe så er de allikevel små kunstverk. Jeg har virkelig fått øynene opp for Lisa Aisato, og koser meg med ilustrasjonene hennes i boken til Linn Skåber – Til ungdommen. Ha en fin lørdag 🥰

      1. Kanskje begynne å tegne litt småtteri, det er jo en fin avslapning!
        Hun er veldig dyktig og veldig glad i hennes bøker! Og kalendere og ja alt. Fin fin søndag til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg