Gjøvik sjokolade

 

Gjøvik sjokoladefabrikk

 

Fristelser i sentrum av Gjøvik! Du finner sjappa i Storgata i Gjøvik. Verdt en tur det altså: Opplevelser i Gjøvik se litt på linken her også! Og hjemmeadressen på posen 🙂 

 

Jeg kjøpte meg flere biter jeg og gomlet på toget fra Lillehammer. Egentlig ikke gomlesjokolade, men sånn sjokolade du nyter lenge! Jeg gjorde egentlig det, og hadde en bit igjen til frokosten i dag med en kaffekopp til..Husker ikke hva denne heter, men var noe med bringebær! Veldig god! 🙂

 

 

8 kommentarer
    1. Å, du hildrande du!🤩
      Sjokolade med bringebær.🥰
      (Det burde forresten ikke vært lov å legge ut slike bilder på mandag kveld når man fremdeles er sjokoladesugen etter helga og all sjokolade i huset er spist opp.🙈)

      1. Jeg elsker slike sjapper som dette og disse smakene altså, de glemmer du ikke så lett.
        Denne biten jeg spiste i dag var helt nydelig, så må snart til Gjøvik og kjøpe mer følte jeg 🙂
        Hjemmelaget sjoklade er godt!!! 🙂

    2. Mmmm…. så spennende – ser veeeeldig god ut! Jeg eeeelsker sjokolade, men jeg er nokså sær! Spiser mest sjokoladefamilien fra Nidar – eller Freia melkesjokolade! (og så Kvikklunsj da….)! Klemmer <3

      1. Hehe, der er vi litt ulike…
        Jeg liker litt sjapper som dette. Men det er ikke billig. En bit koster like mye som en diger plate
        sjokolade av de vanlige..
        Klem..

      1. Takk, dette var nydelig sjokolade. Spiser heller en slik bit enn en stor plate jeg.
        Liker slike butikker – som ikke er kjedebutikker. Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg