Gjesten jeg ikke ville ha

Hei hei,

Etter en ganske aktiv periode i helgen, gikk det som det måtte gå….mye selskaper og klemming og tett med folk….

Søndag våknet jeg dausjuk…og gikk på utover dagen. Mandag måtte jeg kaste inn håndkle…tråkig..så da satt jeg her med hostekuler, feber og vonde ledd og skikkelig portvin-nese…

Egentlig ikke veldig mye bedre, men frostriene har stoppet litt opp….Jeg blir ikke ofte syk, men nå har to forkjølelser kommet tett på…

Ingen å klage til….:-) håper jeg har fått mitt for en stund…for kjipt er det…..

Synes fremdeles det er tungt å kommentere her inne. Jeg blogger jo bare fra ipad og alt må skrives inn på nytt og nytt….

Liker du deg på bloggen nå? #forkjølelse #blogg #sjuk

22 kommentarer
    1. Hei på deg!
      Å så kjedelig med forjøling. Det er en gjest vi ikke vil ha ja……………………….. Ønsker deg god bedring og sender en klem.

      Jeg begynner å finne meg til rette her inne…………….. 🙂

      1. Tusen takk, jeg finner meg ikke til rette. Blir knotete..ipad og dette er vanskelig…sliter med det meste…Men hvis jeg får meg pc så blir det bedre tenker jeg 🙂 kjedelig å være sjuk…være innestengt i huset, i senga…er virkelig dårlig 🙁

    2. Åh huff da, håper gjesten forsvinner når julen er her. Ikke så greit å bli sjuk i disse tider. Jeg ligger litt nede for telling selv for tiden. Men det er ME’n som gjør det. Ikke noe forkjølelse eller sånne ting. Bare det vanlige hos meg. Så her gleder jeg meg til Jul, men gleder meg enda mer til julen er over.

      Nå når jeg endelig fikk statistikken i orden, så begynner det å bli levelig her inne. Men jeg savner det gamle likevel. Det er noe med det å åpne siden og se alle dem jeg følger og hva de har lagt ut. En klar og tydelig oversikt finnes ikke.
      Jeg kommenterer via PC, og det går ganske greit. Det holder å klikke i rutene, så kommer den automatiske navn og adresse funksjonen inn. Men jeg savner det som var ja, da alt sto ferdig utfylt.

      Ønsker deg masse god bedring i alle fall ♥
      God klem ♥

      1. Tusen takk, dette var kjedelig. Det er den siste uken jeg tar og fixer til jul…gavene er heldigvis i boks…vi har noe å slite med både du og jeg. Blogge herfra nå er komplisert synes jeg….fixer lite….Men går seg vel til…..ha en fin dag :-)eller kveld ble det nå…

    3. Så kjedelig å være syk og spesielt ille nå før jul! Nei, jeg er ikke fornøyd med bloggen , har hatt det slik over en måned nå sånn ca, men blir igrunn bare mer og mer misfornøyd for jeg si….. :/ God bedring til deg <3

      1. Tusen takk, dette er noe dritt….blogge fra ipad er helt håpløst…men jeg avslutter ikke bloggen, men er ikke fornøyd…kjedelig å være så sjuk ja…..

    4. God bedring! 🙂
      Jeg synest også det er stress å kommentere på de som er overført til ny plattform. Tar jo like lang tid på en kommentar, som ti før. Er så mange busser og trafikklys å telle og felt å fylle inn. 🙂 Men jeg er ikke overført selv, er på blogsoft. Trodde alle skulle bli overført disse dagene. Men noen må søke, og noen blir slettet uten å bli overført etter det jeg forstår. :/ så ikke sikkert jeg fprblov å fortette å blogge

      Lykke til på ny plattform :-):-) jeg også leser blogger oftere enn jeg kommenterer nå:-)

      1. Tusen takk, pussige greier. Trodde alle skulle bli overført jeg. Merkelig. Søke om dette? Bedre å lage seg en ny blogg da….snodig….kommentere er helt helt håpløst….noen ganger på jeg trykke på bildegreiene 10 ganger….hmmm…

    5. masse god bedring,bedre å få det nå enn i julehelgen ,da har du mulighet til å bli litt bedre til julekvelden :=) jeg får no til denne nye bloggen ,men det er ikke som det var nei,sendte epost til suport og spurte om vi ville få tilbake muligheten til å følge venner som før,desverre ikke med det første skrev hun ,men kanskje en gang i fremtiden ,så vi må nok bare lære

      1. Tusen takk, ja blir vel frisk til jul da håper jeg. Men kjedelig….Du er flink med bloggen ja, jeg sliter litt fra ipad og gjør som deg…savner samholdet. Og det å kunne skrive meldinger på bakrommet…

    6. God bedring til deg. Jeg er syk selv. Kastet oppi hele går og i natt. Slapp. Vi på pc må også skrive inn på nytt og på nytt.. Så det er ikke SÅ moro.. Men vi blir vel vant? 🙂 Klem

    7. God bedring. Nei, jeg likte den gamle bloggplattformen mye bedre enn dette!! Det verste nå er at en ikke får varsel når noen har svart på kommentarene… jeg har ikke kapasitet til å gå tilbake og leite etter evt. svar! Så dette blir liksom litt halvhjerta. 🙁

    8. Hei, tusen takk for kommentar….ja, slitsomt med kommentarer…greier å sjekke hos meg selv…men de jeg har kommert blir jo borte vekk…der blir litt pes å gå tilbake…
      Tusen takk, for hilsen 🙂 kjedelig å være sjuk…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg