Gi meg en ny vår og jeg griper den…

God mandag der du er….

Sola skinner og det våres for hver dag! Jeg griper våren og nyter. Det er den beste tiden på året. Nye liv….kommer 🙂

Jeg har 2 små epletrær i hagen. De er bare 2 år. I hvertfall 2 år i min hage. Nå er det snart blomster og kanskje blir det eple eller to. Det er vakkert, det er vår. Det er motiverende…Det er virkelig motiverende. Det driver meg fremover. Det er noe med det å plante i hagen og se hva som dukker opp etter en vinter…

Liker du å pusle i hagen eller verandakassa eller noe 💚

14 kommentarer
    1. Pusler litt. Før mye. Var innom Plantasjen i dag, men jeg droppet å kjøpe uteblomster pga det meldes kaldt igjen fra torsdag. Så jeg kom hjem med andre ting. Blomstene venter jeg litt til med.

      1. Ja litt tidlig. Rota litt rundt her i hagen også jeg. For å finne noe å dytte ned i noen krukker. Men kjøpte noen få planter på Europris i dag.. Litt gøy. Men som sagt meldt kaldere vær som du sier 😀

    2. Vakkert ja 🙂 Nå har vi jo ikke hage lenger..men hadde epletre og pæretre da vi bodde i huset..koselig å bare gå ut å hente om man fikk lyst på 🙂 Liker å ha litt blomster i potter på verandaen nå, men orker ikke stelle så mye med det lenger..så kan ikke ha for mye..Klem og fin dag videre til deg <3

      1. Ja.. Koselig å gå rundt i hagen og titte litt. Moro det. Men kan ikke ha for mye å styre ned.. Liker best planter som ordner seg selv… 💞🍒Klemmer…

    3. Jeg pusler litt med det jeg har sådd. Pluss at det begynner og dukke frem nye skudd på noen planter ute her som jeg følger med på.
      Nå er det deilig om dagen, og spennende å se alt som vokser 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg