Geitrams

 

Gikk en kveldstur. Tok en tur innom kirkegården her på Kråkerøy. Har flere venner der…Livet 🌹 og utenfor kirkegården var det litt av et syn. Har sett de før da, og nå var de i full blomst.

 

 

 

Jeg vet ikke hva jeg elsker mest med denne planten. Om det er fargen? Nydelig lillafarge. Helt skjønn og i tråd med hva jeg liker av denne fargen. Ikke for skarp. Ikke for svak. Akkurat passe. 

Blomstene og høyden er også fantastisk. Hele planten/blomsten er VAKKER.

Liker du og gå turer og titte rundt deg? Nyte slike vakre syn. Jeg elsker å se blomster. Se de altså. Ikke bare se, der er en blomst. Men virkelig nyte det vakre. I de tidligere år kunne jeg navnet på de fleste planter her i distriktet. Glemt masse. Så jeg må rett og slett friske opp kunnskapen min igjen. Det skal jeg ta meg tid til. 🌼

Da er jeg glad jeg kan se, selv om hørsel er nedsatt så har jeg i hvertfall synet mitt. Det gjør meg GLAD 🌻 Må tenke positivt selv om det går litt i mot noen ganger. Men da er det å prøve så godt en kan å komme over kneika…💚 denne gang også..

 

#nedsatthørsel #høredårlig #slitsomt #tapperenergi

 

Ønsker deg en God natt når den tid kommer…sov godt.

 

 

6 kommentarer
      1. Tusen takk, kjempeflott plante. Jeg å husker mange navn, men en del plantenavn har jeg glemt. Men kommer fort tilbake når man leser seg opp. Geitrams husket jeg da, hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg