Gåskolen 7/2021 – med sekk og sandaler

 

God ettermiddag denne lørdagen! Nytt innlegg fra gåskolen. Oppdateres hver lørdag utover våren! 

 

Det er kalde dager og uker, men været er i forandring neste uke..Blir mildere og mer gråvær! Nå er det jo helt blåst med skyer på himmelen! Derfor kalde netter og litt mindre kalde dager! I dag var det helt nydelig! Så nå er det bare å finne frem kakao og sekk og sandaler! Sandaler kan du ha med i sekken! Hehe…Enn så lenge så bør man man bruke gode støvletter eller sko/støvler med pigger dersom man går i skogen!

 

Sekk er kjekt å ha med på tur. Litt vann, brødskiver og en banan eller noe som gir deg litt energi! Sitteunderlag og et par ekstra sokker er ikke dumt! Da blir det litt mer ut av turen enn å bare gå for å gå ut den døra! Da blir det en opplevelse og det er aldri feil! I disse rare tider, trenger vi å gjøre dagene til en fest. Det er jo så himla mye å gjøre ute! Og man får det viktige dagslyset som gjør at du kanskje sover enda bedre om natta! Og man får energi og blir mindre daff rett og slett!

 

Så ut på tur med sekk kan jeg virkelig anbefale..Start opp med en liten sekk til å begynne med – du bør jo ikke dra på allverden de første turene! Men bare gjør det – du får en helt annen opplevelse…Hva med å ta med morsdagskaka i skogen i morgen….Det er ingenting som sier at kaffe og kaker alltid skal nytes inne! Ta med deg noen – finn energien og let etter noe du kan ha med deg hjem! Jeg plukket med meg gåsunger i dag…fine kvister til å ha sammen med tulipanene, som jeg kjøpte til meg selv i går!

 

Gåskolen nr. 6 finner du her: Gåskolen 6/2021 – roser i kinn 

 

DU + KAFFE + KAKE +  SEKK = TUR

 

12 kommentarer
    1. Ja du verden,, det var jo det man skulle gjort 😀 Blir nok en tur ut i morgen, får se vær og føre… men innom kirkegården skal vi i alle fall med blomster til mamma og svigermor 😀 God helg og god tur/er 😀

    2. Det blir moro å lese oppdateringene dine, og jeg gleder meg til å se fine bilder som du tar. Selv gleder jeg meg til det blir varmere i været slik at jeg kan ut å gå turer igjen 🙂 Får jo gått på tredemølle, men blir kjedelige bilder ut av det 🙂 He, he, he 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdagsettermiddag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    3. Å ja – med sekk blir det en suuuper tur! I morra blir det boller, krem og hjemmelaga grove muffins med ost og skinke med på tur….. det blir suuuupert! Hihi! Kos deg med kvelden! Klemmer <3

        1. skog ble det ikke og bilda eg tok får jeg ikke lagt inn her,ble noe tull da jeg la bilda inn på hardisk i går,men nå er det iorden bortsett fra att jeg får ikke tak i bilda eg tok i dag ,får ta nye i morgen :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg