Gåskolen 6/2021 – roser i kinn

 

God ettermiddag her fra gåskolen. Det er lørdag og det kommer et nytt innlegg herfra..Jeg har vært ute og gått en fin tur i 2 1/2 time! 

 

Nå sier ikke gåskolen at du skal være ute i flere timer i sterk kulde da. For det er kaldt over hele landet nå! Her er det mellom 10 og 13 kuldegrader hver eneste natt, litt bedre temp når sola får tak på dagen.

 

Selv jeg som er ute hver eneste dag så synes jeg det er kaldt! Enda jeg er herdet! Så du får nesten prøve deg frem litt hva du tåler av kulde! Men en ting er sikkert. DET BLIR ROSER I KINN! Deilig å kjenne på den følelsen også da, at det er skikkelig vinter! Da gleder man seg ekstra mye til vår og sommer! Litt prikking i huden i ansiktet og god varme sprer seg – nesten samme følelse som man har vært ved sjøen en varm sommerdag! Rart å tenke på, varme og kulde gir nesten samme følelse ❤️ Men i stedet for en lang tur – så kan man ta 2 turer. Nesten bare prøve seg frem!

 

Jeg er skrudd sammen slik at det er sundt å være ute hver eneste dag året rundt! Jeg varierer. I dag ble det en veldig lang tur og andre dager deler jeg opp og går 3 turer. Litt jobb med å styre med klær og sånn da, men får ta det som trim! Tenk dere når kvelden kommer og en kan nyte godstolen med verdens beste samvittighet og bare kose seg max! Er ikke det digg eller??? Jeg synes det!

 

Gåskolen 5 finner du her: Gåskolen 5/2021 – er det ikke kjedelig? Nå skal jeg kose meg med en god varm kopp med te! Håper du også nyter det flotte vinterværet! 

 

 

Livet er best ute…

6 kommentarer
    1. Du er flink – og du nyyyyter å være ute! Akkurat som meg….. jeg har gått en tur på morran, og jeg har vært i skauen idag! Så blir det en kveldstur! Det er kaldt ja, men det er deilig med roser i kinn – og så er det jo sååå nydelig å komme hjem etterpå! De godeste klemmer og god kveld til deg <3

      1. Herlig, i dag var det nydelig ute. Men er kaldt etterhvert. Men den veldige kalde nordavinden var ikke der i dag! Den merker man altså! Du er er super og nå kan vii kose oss her hjemme! Deilig deilig,…God klem og fine kvelden til deg!

    2. Veldig fin med roser i kinnene da 🙂 Det er liksom passende til Frøken Gåskole <3 🙂 Jeg har også vært ute i dag i byen, veldig koselig shoppingdag med søsters 🙂 OG på biblioteket 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg