Gåskolen 3/2021 – den fineste vinterdagen

 

God ettermiddag på denne fine vinterdagen! Her er det skøyter som går og gjelder! 

 

 

Og her er full fart i akebakken ved den gamle hopp-bakken her på Kråkerøy! 

 

Her må jeg belønne barn og ungdom og foreldre og besteforeldre. Folk var ute og lekte og brente bål og grilla pølser! Jeg blir varm i hjertet når jeg ser slike bilder! Komme seg ut og bare nye livet uten at det koster skjorta! Termos med kakao og varm saft eller toddy! Et kjøpesenter kan ikke måle seg med dette. Det å være ute i naturen, alle sanser er i bruk! 

 

 

Gåskolen er ingen bildeskole, men i dag er det det! Jeg vil vise vinterbilder på rekke og rad!

 

 

 

 

 

 

 

Vel jeg skal gir meg der! Men det var dette du gikk glipp av – du som hadde unnskyldninger for å komme ut i dag også! Gåskolen 2/2021 finner du her: Gåskolen 2/2021 – gikk dagen i fra deg? Men du i morgen og neste uke skifter været. Det er meldt regn og mildvær! Vi kommer oss ut da også! Men dagen i dag var den vakreste og fineste vinterdagen ❤️ Gåskolen er tilbake neste lørdag! 

 

 

I dag kunne man ikke skylde på været akkurat!

12 kommentarer
    1. Et nydelig vær og herlige bilder! Jeg bli også så glad når det er masse folk ute og koser seg! Det kom faktisk en gjeng til det lille vannet jeg var på tur ved idag (skjer jo aldri….) – de måka på isen og sto på skøyter………….. Så kos! Klemmer <3

      1. Tusen takk, det er deilig å se folk ute som koser seg og nyter naturen. Så artig da at det ble skøyter og is rundt deg 🙂 Herlig og fin lørdag.

    2. så herlig ,ja jeg såg att bygdafolk her også var på isen ,hadde med bålpanne og grilla også ,vi var på handel i Stryn ,tar en 45 min å kjøre en vei ,flere butikker var vi innom men på hjemturen stoppa vi flere plasser gikk ut av bilen og tok bilder ,så det ble gåturen min ,og her hjemme var det inn og ut med ved og søppel i forskjellige dunker ,har ikke hatt tid til å sette meg før no eg

      1. Ikke sant – folk kosa seg på isen! Etterpå bål og pølser og slikt. Deilig vinterdag! Trimma nok i dag du ja…Kos deg med TV og strikketøy!

    3. Jeg har visst vært på gåskole i dag jeg også 😀 Like herlig som dine kuldegrader og sol, samme her omtrent. Fikk med oss en kafetur også 🙂

    4. God morgen 🙂
      Ja det er viktig å komme seg ut uansett ver og vind!
      Og nå har det jammen meg vært gode og kalde vinterdager 😀

      Lag deg en fin fin lørdag 😀

    5. For ei fin helg. Her har det også vært skikkelig liv i bakkene og på isen. Koselig å høre latter og liv i vinteren. Det blir spennende om det snart kommer regn, eller om vi får snø! Klemsiklem 🙂

      1. Vel, regnet kommer vel for fullt denne uka. En vinter blir aldri lang her i Fredrikstad.
        Derfor viktig å nye når man kan. Klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg