Gåskolen 2/2021 – gikk dagen i fra deg?

 

God formiddag! 

 

Er du i gang med gåinga di? Jeg håper på det da! Viktig å komme seg ut hver eneste dag! Godt for kropp og sjel! Du finner nr. 1 i 2021 her: gåskolen 1/2021 – hva venter du egentlig på? Nissen? Her venter man….

 

Du vet du hva: Hører ofte folk prater og nevner dette! “Tida gikk fra meg i går så jeg rakk ikke ut på tur! Klokka ble plutselig sånn 1800 – 1900 tiden og da var det ikke noe vits i gå ut synes jeg.” Hæææææ Hvorfor – du har et hav av timer igjen for å gå deg en tur! Kveldsturer er jo helt perfekt. Stille og rolig og mange ganger lettere å finne roen da. Tenk så deilig å komme hjem etter en slik tur! Mørket er bare mangel på lys og ikke noe annet! Jeg sier ikke det at du skal gå rundt alene i kroker og kriker på natterstid.

 

Men en tur tidlig kveld går da bare så fint! Og gå sammen med en venn eller nabo da vel. Da får man også gjort en god gjerning i disse dager, hvor ensomheten gnager langt inn i det innerste hulrom!

 

Det er jo det som er så fint med å gå! Man går ut den døra på det klokkeslettet man er tilgjengelig. Morgen, middag, kveld eller flere turer. Jeg sier som Ole Brumm – JA TAKK TIL ALT!

 

VI GÅES!

10 kommentarer
    1. Flinke du og Ole Brum 😀 Lykke til med bloggetemaene dine i dette nye året 🙂 Vi får håpe det detter ned masse inspirasjon 🙂 Klem fra nord

    2. Når det gjelder å få gått, går tida aldri fra meg! Og kveldsturen går jeg ofte rundt klokka 19. Å som jeg koser meg med å bære en gåer….. akkurat som deg! 😘

      1. Ikke sant – det er alltid en anledning for å gå! Ut med søpla….yes…da går jeg meg en tur med det samme 🙂 Lørdagsklemmen…

      1. Tur ble det og det er det som er viktig. Ikke så lurt å henge seg opp antallet på skritt da kan man bli lei! Det som er viktig er å komme seg ut hver dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg