Gåskolen 3/2020 – tung i magen som en stein

 

God fredag! Ute er det småkaldt og lite fristende kanskje. Vi som går tenker ikke så mye over været. Vi bare går ut den døra og går avgårde!

 

Fort gjort å sitte hele dagen på jobb og sitte ved TV og serier resten av kvelden. Spise litt tung mat og godis og bli skikkelig tung i magen. Som en stein! Nei, det vil vi vel ikke. Vi vil være på tur. Ute i skog og mark og sjø. Eller noen runder rundt i bystrøk!

 

Gåskolen 2/2020 finner du: HER Du skal jo være godt i gang med gåinga di i 2020 også! Hvis ikke så er det på høy tid. Min skole er ikke slankekole. Her spiser vi helt vanlig mat. Men likevel så frister det ikke dytte i seg altfor mye sukker og fett etter en gåtur! Så det blir litt sånn vinn-vinn situasjon. Synes akkurat det er kjekt altså! Så ut på tur og lete etter noe kjekt også da. Jeg fant denne steinen. Glitret så fint. Men på bildet ser man jo ikke det akkurat. Så derfor, oppleve og se ting ute. For der er de virkelige diamantene. Kjekt å se naturprogrammer på TV, men aller best å være ute selv…God fredag…Vi gåes 🙂

 

Havet består av dråper.

 

 

17 kommentarer
    1. Flinke du 😀 Her har jeg ikke gått så mye i din forstand, men vært å trena halvannen time 🙂 Det er i alle fall noe 🙂 Men stå på,, du er en herlig motivator 🙂 Nyt fredagen 😀

      1. Du også har jo fått premie. Så du er flink, men noen ganger så blir det vanskelig på grunn av sykdommen din. Men nå våres det vet du. Ting blir enklere..:) klem herfra.

    2. Du er kjempeflink 🙂 Nå ser jeg fram til å begynne og gå turer ute når det blir varmere og mildere i været. Det blir kjempeherlig 🙂

      Har dratt på treningssenteret og gått på mølla der i vinter ved siden av treningen 🙂 Da har jeg lagt grunnlaget for turgåing til våren 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, det blir deilig det da. Når du kan begynne å gå i skog og mark. Du har vært flink i hele vinter. Skikkelig flink. Men du får ha en fin fredag. Klem til deg…

    3. Som deg pleide jeg å gå minst en tur om dagen før jeg ble syk.. Nå er det ikke så ofte, men så sant jeg orker er jeg ute å beveger meg litt..i dag gikk jeg ei fin runde forbi barndomshjemmet..Ble 4500 skritt ca..og det er jo ikke så verst.. Fin inspirasjon fra turene dine..med fine bilder :)) Mett men ikke for mett er best.. Fredagsklem til deg <3

      1. Tusen takk. Du kommer deg ut litt du da. Selv om du er syk. Bra med litt luft i håret og sol i ansiktet. Flinkere enn kanskje mange andre. 4500 skritt er kjempebra. Ser du hadde en fin tur og det er flott altså. Mimre litt om gamle dager også…herlig. Klem til deg og god fredag…

    4. Må nok innrømme at jeg er i alle fall så mett i magen som en pose med Smash 😀 Har unnet meg det i dag…Kanskje jeg bør komme meg ut i morgen 🙂

      1. Oj…en hel pose? Aldri spist flere enn 2-3 stykk jeg. Ikke så gode vel….:) Men du liker dem og da er det greit å kose seg…Ut på tur i morgen…<3

    5. After I initially left a comment I seem to have clicked on the -Notify
      me when new comments are added- checkbox and from now on each time a comment is added I receive 4
      emails with the same comment. Is there a way you can remove me from that
      service? Many thanks!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg