Gåskolen 16 – gi deg deg selv en gåtur

 

God morgen fra gåskolen. Gåskolen tar aldri ferie eller fri eller helg. Du skal gå hver dag! Men vet dere. Dere har blitt slappe. Det er bare kaker og gaver om dagene – ettersom jeg ser her på bloggen. Du kan gå først og bake etterpå! Det å gå er sundt for kolesterol, for hukommelse, for skjelettet, for humøret, for musklene, for å kiloer som sniker seg på, for å bli mer kreativ, for blodtrykket, for hjertet, holde søtnivået nede, for depresjon, for hoftene….og sikkert 100 ting til! Enda så sitter du og glaner på serier og serier. Spiser snop og kaker og koser deg inne med mykje lys og varme. For meg er det helt uforståelig. 

 

På tide og la kakene være en dag og få igang rutinene igjen. Du var godt i gang i november. Men så kom desember med masse hygge og unnskyldninger! Hjelpes <3 I dag er det en ny dag for en tur.

 

Kom deg ut og tørk støv alle sperrer du måtte ha! 🙂 Gåskolen 15 finner du Gåskolen – du begynner på 0 hver dag Da er vi enige da, blir det tur eller?

 

Vi gåes!

14 kommentarer
    1. du er streng du,men det trengs sikkert hi hi .Jeg må uansett få forlenget ferien min til 23 desember,har ikke lov til å belaste foten før gåskinna er på den dagen,men jeg hopper no frem og tilbake på krykker ,fikk gangsperre men den har avtatt nå :=) du får gå litt ekstra for meg du,nå baker jeg ikke heller,har vist mer enn nok med å greie å smøre på et knekkebrød :=)

      1. Hehe, følte det ble litt slapt her inne. Du er sykmeldt og det kommer tilbake når du er klar. For du har blitt en gåer. Og det får du bruk for nå og blir kanskje fortere sterk i foten :O)

    2. ahahahahahah jeg går!!!! Hver dag!!! og det er ikke for mye kaker og slikt heller hos meg 😀 God klem til deg, Solveig – flott at du får folket ut å gå!!!

    3. Jeg går IKKE… Men jeg SKAL, når jeg bare blir frisk en gang i verden. Nå er jeg bare syk, gang på gang, rekker ikke å begynne å gå en gang.. 😛 Men jeg er egentlig glad i å gå altså 🙂

    4. Joda, skal gå og gjør det også, men noen ganger er det faktisk helt greit å roe ned litt også. 🙂 Jeg kan nemlig ikke la det å gå, også bli et må prosjekt selv om det alltid er godt å komme seg ut å gå. Men dårlig samvittighet har jeg ikke tenkt å ha likevel 😉 Har nemlig etter mange år med dårlig samvittighet for det meste, endelig klart å nyte livet litt mer uten å ha det, så takk for innspill, men gjør som jeg vil 😉 hehe……God adventstid! 😀

    5. Har nå fått satt tredemølla på en gangbar måte 😛 Jadda,, tyst på deg, det kommer dager skjønner du 😀 Peis på med masinga di 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg