Gamlebyen Modelljernbanesenter

Over 170 000 har besøkt senteret siden åpningen i 2010.

Tja nå er det vel 170 005 – rett skal være rett.

Med en byggegjeng på 14 personer og Arne Børresen i spissen så blir det stort. Du ser den blide mannen her.

Anlegget er datastyrt og styringsprogrammet sørger for optimal togtrafikk. Fra kontrollrommet overvåkes og vedlikeholdes togene til enhver tid.

Utrolig mange detaljer å se. Bare til å nyte hvis man har tid til å gå slik å studere noen timer.

Utrolig flott å se, jeg gir meg over av alle detaljene.

 

Har du ikke vært der enda sier du?

Da er det på tide, ta med barn eller barnebarn eller bare deg selv…!

6 kommentarer
    1. Hihi, vi var der idag også, vi! Ivar måtte også se….. og det er virkelig helt toppen! (ser jeg hadde feil navn på det i mitt blogginnlegg, men det får ikke hjelpe…..)! Klemmer <3

      1. Navnet har ingen betydning. Alle vet hva du mener. Bra Ivar fikk se også da, herlig. Kan tenke meg han synes det var topp 🙂 skautur kan ha ta en annen dag…Skal ta meg en tur dit igjen snart jeg. Trivelig å titte der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg