fy så kaldt det er – høsten kom dundrende inn

 

Med regnet kom høsten. Det har regnet masse her nå og jeg har gått til og fra jobben! Ikke helt hjemme fra meg da, jeg parkerte på Kråkerøy og gikk derfra via ferje først over til Gamlebyen. Samme hjemover, bare gåing først og så ferje. Langt nok, og gått over 10 000 skritt og 10 timer jobb og reisevei. Altså dro herfra kl. 07:00 og var hjemme her kl. 17:00.  Det partiet som får reisetiden inn i arbeidstida får min stemme ved neste valg!!! Det er helt sikkert. 4 år – vel da er jeg vel pensjonist håper jeg! 🙂 Hvis Støre får orden på AFP-ordningen. Fremdeles uavklart for min aldersgruppe. Så var på hengende håret at det ble et skifte! 

 

Her for et par dager siden var det full sommer. I dag så kaldt atte, nå er det frem med lue og man får bare kle på seg mer altså! Iskaldt her hjemme også, så satt på litt varme. Så blir vel snart deilig og varmt slik at jeg får varmen i skrotten. Det kan virkelig trenges. Heldigvis har jeg te – beste som er! En god kopp te til sofa og litt TV. Føler ikke for noe mer ut  og gå i dag jeg, 2 lange turer får holde i massevis! 

 

 

Strikkefestival i Gamlebyen i helgen, passer jo bra det nå som vi må kle oss med ull! Der skal jeg ta meg en tur og titte. Det er stas, i fjor ble det jo ikke noe av. Så det er nok mange strikkedamer/herrer som ser LYKKE lang vei nå tenker jeg. Koselig er det absolutt 🙂 Se her også, programmet: STRIKKEFESTIVAL 

 

 

Måtte ta bilder av noen “soler” – for å varme meg! Aldri sett de her i denne lysegule fargen før!

 

Kos deg med kvelden og her blir det straks te og etterhvert titte på TV. Følger med på Symesterskapet, det er et så hyggelig program.

 

 

Frem med ull – er ikke tull!

Her sitter jeg i en diger Skappelgenser. 

12 kommentarer
    1. vi har hatt høst en stund nå ,nede i både 3 og 4 + noen morgen i dag var det 10 men min kropp koker og jeg er svett og klam hele tiden ,trodde jeg var ferdig med den perioden ,men neida må slite litt til hi hi ,men jeg har en ullkofte tilgjengelig for plutselig blir jeg kald jeg også ,strikkefestival høres koselig ut ,der skulle jeg gjerne vært :=) lang arbeidsdag ja ,den tiden har min mann 5 dager i uken :=)

      1. Svette og klamhet kommer og går hos meg også! Men ikke så ofte, tar tid dette her. Hm..
        Ja, lange dager blir det og jeg orket ikke kjøret og er glad jeg er delvis uføretrygdet.
        Men i 35 år har jeg hatt mange lange dager det er helt klart. Trives med å være friere 🙂

    2. Strikkefestival er flott – det blir moro! Jeg skal på bobiltur (bombe) med prinsessa! Vi har med strikketøy og ullundertøy! Høsten er her, ingen tvil om det! 🙂 klemmer

      1. Gøy det da. Du har blitt en veldig ivrig strikker! Gøy!
        Kos dere på tur…hva var det igjen? Bobiltur, ukjent – aldri hørt om!
        Klemmer………..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg