Full fart på 1. mai

Hei,  og fremdeles 1. mai.

❤️

Jeg jeg dro til byen og hørte på taler. Tog og korps. Mange mennesker i byen i dette fine været. Talene var gode. Flotte ord og jeg kjente at jeg var stolt. Det gjør noe med meg når jeg er tilstede og står blant mange mennesker. Mange kjente. Jeg kjenner mange av politikerne i byen. Etter mange år som organisert i Fagforbundet og gjennom jobben.

❤️

Stjal dette bildet fra Fredriksstad blad. Så plutselig meg selv i midten her. Og legger avisa ut bildet så kan jeg gjøre det også tenker jeg. Vi er i det offentlige rom.

❤️

Ønsker dere fortsatt en fin dag. Jeg dro rett hjem etterpå. Spise i byen på slike dager orker jeg ikke. Da er det fulle hus nesten overalt 🙂

12 kommentarer
    1. Var akkurat innom for å kommentere det forrige innlegget ditt med fint bilde og vakre ord om lykke ! Men så dro mannen ut kabelen til internett for å “oppjustere tv`n akkurat da jeg skulle sende ..hehe.. Men da blir det kommentar her i stedet.. Lurte først på om du hadde fått noen til å ta bilde av deg..men så leste jeg nedover..fint du står der blant folket og markerer dagen da :)) Ha en fin kveld videre <3

    2. Tusen takk… Ja. Ble en fin dag. Liker folk jeg. Bare jeg slipper å prate alt for mye med dem.. Hehe. Stilte meg opp foran for å høre talene. Men det var så flott lyd at her skulle man være ganske dauhørt hvis man ikke hørte noe her. Det er bra. For det er mange eldre ute på en slik dag. Det er dagen for alle. Både de med levd liv og de som ikke er så gamle ❤️

      1. Her var det masse folk og god stemning. Tenkte at det bildet kan man legge ut på bloggen her. Det er jo offentlig. Så alt i alt ble dagen fin. Men ble litt sliten nå på kvelden merker jeg. Det er sånt som skjer noen ganger. Ikke så ofte som før. Blitt bedre. For jeg vet hvor skoen trykker.. Det å utsette seg for masse lyd. Men jeg liker så godt mennesker ❤️

    3. Se der var du jo ♥
      Det er jo en viktig dag, så godt den markeres. Jeg har aldri selv markert dagen aktivt, men jeg setter veldig pris på denne viktige dagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg