Frosten er borte

 

God mandag! Regn, tåke og mørkt! Vel, da er den siste dagen av november NOVEMBER.

Akkurat dette været jeg ikke takler! Men snart historie, snart er det desember og snart er det jul! Litt te her nå og skal rusle meg en tur etterpå! Må bare roe meg ned et par hakk! Litt styr før i dag på jobb..Så jeg måtte bare sette meg ned akkurat nå! 

 

Tur, og litt TV etterpå og så middag. Aner ikke hva vi skal ha, skal rote nede i fryseren. Der er det mye godt!  Kanskje blir det burger og chips – det smaker alltid synes jeg! Fisk hadde vi i går og poteter og grønnsaker og saus! Ja, jeg tror nesten det blir en chili-burger i dag! Skulle vært hos mamma og pyntet litt, men akkurat i dag bare orket jeg ikke! Det er vel ikke så krise om hun ikke har en stake klart ….

 

Prøv en ny ting hver dag og se om endringer kan gi deg noen gleder! God mandag!

 

 

Søt vel, gjett hva jeg heter? <3

10 kommentarer
    1. Klarværet vi hadde med frost og rim på bakken har gått over til mildvær med litt regn i luften.

      Noen dager orker man bare ikke.

      Jeg tok to dager fri fra trening på lørdag og søndag. Har fått beskjed fra coachen å ta to fridager fra trening. Det gjorde kroppen min godt.

      Håper turen din ble fin 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. En sidensvans jo 😘 og, denne dagen har vært fryktelig…. vi får stryke den begge to…. og som du sier, ikke alltid vi kan få til det som var bestemt! Ta vare på deg! Klem 😘

      1. Det var det, den er søt! Fryktelig tung mørk dag! Så jeg orket ikke flere oppgaver lissom…nok med meg selv tog besøket her hjemme! Klem til deg..Middagen smakte utmerket!

      1. Du var på strikkekaffe ja. Det er kost. Skal sette i gang noe her i januar også. På menighetshuset ved kirken. Noe på dagtid og noe på kvelden. Dagtid rekker jeg ikke, men kanskje et par kvelder en gang i blant. Men først må vi bli korona-fri!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg