Friiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

Hei igjen venner!

 

Deilig å ha fri og være lat og ta en strekk når man ønsker og vil..

 

Jeg kobler jo godt av når jeg er på stranda, da ligger jeg rett ut som dette. Her hjemme blir det at man pusler og diller med et eller annet..Jeg skal både beise en vegg, og olje plattinger og beise. Men enten har det regnet for mye, så kom heten og nå er det ustabilt. Da kan man ikke olje plattinger og slikt..Det må tørke skikkelig før det blir nedbør! Men skal ta det utover, kommer alltid i mål med gjøremål ute her i løpet av sommeren. Jeg har til nå prioritert hagen egentlig…Men etter hvert nå så er jeg i gang..

 

I går var det en varm dag, det blåste litt ved sjøen..men her hjemme var det hot. Nabokatten var varm der i sin digre vinterkåpe! Så han lå rett ut som dette i skyggen..Deilig med skygge..

 

Nå er det hetebølge i Spania og Italia, så godt man ikke har betalt 50.000 for å komme dit i år altså..Sitte og kope i skyggen hele dagen er lissom ikke meg..Jeg liker å grille flesk, og bade og nyte lange dager på stranda..Det er ferie for meg! 🌺 Og god mat og drikke da. Så får se og det blir en tur til høsten eller ikke….Tar det som det kommer. Må ingen ting i år merker jeg. 

 

 

14 kommentarer
    1. Rette og perfekte innstillingen, tenker jeg 😀 Vi har slett ikke sansen for sydenturer uansett, så den problematikken rammer ikke oss. Vi har jo fartet (nesten) over evne i år, og mer blir det – men det er jo mest av ren nødvendighet. Men vi har da vett til å legge inn noen dager som nå, med bare avslapping og kos. 🙂

      1. Ikke alltid man må noe, deilig å være hjemmet også. Men jeg er glad i bade og ta bad på morgenen og
        det er det beste med syden egentlig..Det deilige badevannet og alle svømmeturene.
        Men får se, googlet litt på forsommeren og da for oss tre så måtte man ut med 50.000 og så kommer jo
        mat og lommepenger i tillegg. Det ble mye penger..Så ga opp..
        Så får ta dagsturer og slikt.
        Kos dere nå da og slapp av og nyt 🙂 Klem..

    2. Liker meg godt i syden, og vi reiser neppe i år. Snakket om Gran Canaria i januar/februar. Leie en leilighet i en måned og bare kose seg. Passe temp da. Her nord er det varmt, og deilig. Nesten som syden. Klem

      1. Syden er kos, da finner jeg roen og koser meg veldig.
        Så spennende planer da, håper det går i orden. Deilig å brekke av vinteren noen uker.
        Kos deg med god varme nå da, og nyt flotte sommerdager der i nord… klem 🙂 🥰

    3. Det er deilig å ha fri – la humla suse og kose seg! Og gjøre litt innimellom! Deilig at du ikke kjenner på reisestress! Jeg gjør vel heller ikke det, men liker å komme meg avsted – litt lenger enn jeg pleier i helgene! Gooooode klemmer…. <3

      1. Tusen takk, vi liker oss i syden og da må man ut med 50.000 for oss tre for en uke. Jeg sjekket prisen, på forsommeren.
        Har nok blitt rimeligere nå, men slo det fra oss.
        Pengene går vettu…30.000 i Kiel + 20.000 for bilrep…
        Så da må man bare finne ro her i heimen..en stund – men noen småturer blir det.
        Men jobb i morgen 🙂 Ha en fin kveld – klem…

    4. så søt katt <3 det er sjeldent jeg ligger og drar meg, men det hender. spesielt når jeg er helt utslitt eller jobbet mye, eller har vært mye sosial

    5. Deilig med ferie! 🌸 Jeg synes det var altfor varmt før i sommer, så trives bedre nå. Ønsket med regn da, men nå er det nok synes jeg! Akerselva – gåturen bør jo foregå i oppholdsvær, så venter litt på det nå. Hjemmets kolonihager, hvor Portveien 2 ligger, er på Bjølsen så dit skal vi også.🙂 Selve kolonihagen er gjerdet inn, men er åpen om sommeren.

      1. Portveien 2 ja, der har jeg gått sammen med eldste sønn min. Han bor på Sagene så ikke så langt
        det. Moro..Oslo er så bra så mye kost å se på.
        Ja, deilig med fridager. Ferie har jeg ikke hatt så mye av i sommer, men det blir vel noe utover.
        Får ta det som det kommer. Kos deg masse, har regnet en del her nå..Litt deilig. Nyt kvelden…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg