Fremtind service

 

Stor var min undring da jeg så det lå brev i postkassa fra Fremtind Service…hva er dette tenkte jeg! 

 

I det jeg åpnet så kom jeg på det, min AutoPass-avtale har blitt flyttet fra Vegfinans til Fremtind Service. Vi har jo blitt varslet om dette tidligere, men ikke akkurat noe man går og tenker på i det daglige! Nok annet å bruke hjernen på!

 

Det kommer jo fremdeles faktura på dette med å passere bom og kjøre i bomringen her i Fredrikstad. Jeg har ikke El-bil og for meg så er det ikke lett å bare kjøpe meg en slik bil, da må man ut med store beløp og ta opp lån! Så jeg kjører fortsatt rundt med min bensindrevne bil! Faktura var på to måneder, altså januar og februar og beløpet var på kr. 504.-. Det er stort sett min kjøring til og fra mamma. Ellers så bruker jeg ikke bilen noe særlig..Da jeg kjørte til og fra jobben også, så var regninga aldri under 1600.- på en måned..Så dette er jo et stort pluss ved det å gå! 💚 Så jeg får bare betale og se glad ut….Forresten ordnet det slik at neste gang kommer faktura rett inn i nettbanken! Det blir ikke billigere, men enklere…

 

Det ble fredag…

15 kommentarer
    1. Vi hadde mye trøbbel med Fremtind i fjor høst.
      Hadde byttet bil og det var skikkelig trøblete å få gjort om på brikken. På nettet nyttet det ikke. Og vi satt i telefon i timesvis.
      Ordnet seg tilslutt.

      1. Såpass ja, skal sjekke litt inn på min side der i kveld…
        Sitte i timesvis i telefonen, takler jeg ikke…Alt må være på nett for meg.
        Likte egentlig Vegfinans jeg, aner ikke hvorfor man ble flyttet…!
        Fin dag videre..

    2. Hmmm – bommer koster mye, altfor mye…..! Når jeg skal til prinsessa, er det bare en bom hver vei på E18 – 22 kr til sammen – om jeg ikke kjører gamleveien i 40 og 50…..! Det blir penger av sånt, men jeg er jo ikke der hver dag akkurat! Her i byen er det ikkeno bommer! Klem <3

      1. Oj…trodde det var bomring hos dere også jeg..
        Men da er dere heldige enn så lenge…
        22.- en vei går fint en gang i blant, men ikke 1600 pr. måned!
        Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg