Fredsbenken

 

Jeg var jo i Tønsberg – 16. mai..En liten fest før 17. mai. Handler om å utnytte dagene tenker jeg! Men jeg tok jo masse bilder, men ikke rukket lage så mange innlegg – så kom 17. mai og så har det vært jobbing og tida går! 

 

 

Jeg gikk bortover her ved sjøen for de var så vakkert og så mange nydelige plasser, som ligger  helt idyllisk til. Det er lov å drømme og man får sine tanker – at her vil jeg bo og nyte livet. Sitte i hagen og lese bøker og drikke vin! Så gikk jeg forbi dette her, ikke skjønte jeg helt hva det var! 

 

 

Men når jeg gikk tilbake så tok jeg meg tid å lese! 

 

Tenker at dette er et godt sted å sitte – FREDSBENKEN

 

 

Dette stedet falt jeg for ja…Og den hagen, og et gjerde med en port og porten gikk ned til stranda! ❤️ Trenger jeg å si mer…Ikke i dag!

18 kommentarer

Siste innlegg