Fredrikstad takker

 

God søndagskveld. I dag kom det tåke og yr hit til Fredrikstad. Veldig tung og mørk dag, men det må til hvis snøen skal forsvinne. Slik at ting igjen blir normalt og man kan bevege seg i skogen og på veier igjen. Livet her i Fredrikstad er enklere uten snø! Vi har jo ikke noen slalåmbakker eller skiløyper uansett og folk som liker snø har som regel hytte på fjellet! Jeg ønsker meg også hytte, men vil helst ha den i skogen ved et tjern. Rundt i områdene ved Halden og Kornsjø er nok der jeg ønsker meg mest en hytte. Og for å få den hytta så man jo spare penger eller vinne eller noe sånt. To ganger har jeg vunnet i kalenderen hos Bunnytrash. Du finner kalenderen her: JULEKALENDER 

 

I dag var det Kjerringtanker som vant for hun hadde plass nr. 13 i denne omvendte kalenderen til Bunnytrash – se innlegget til Kjerringtanker her: KJERRINGTANKER TAKKER   Men hun var så snill og donerte loddet til meg! Så da kan jeg bare glede meg til nye forsøk på å nå denne hytta før jul! Takk til deg – Dama fra Hønefoss som elsker politikk og Drømmehuset sitt! Hun viser ofte bilder og det ser så koselig ut, liker stilen hennes. Gammelt og nytt. Den ene stua i gull og hvitt og den andre stua i sølv og svart. Hun elsker å tråle markeder og bruktbutikker slik som meg + litt nytt også! 

 

Gryende har mange forskjellige innlegg på sin blogg og hun deler ut pris i mange forskjellige temaer. I dag vant jeg den for litt sånn eventyrfoto og sjarm og lyssetting. Det er er virkelig gøy for det er akkurat det jeg jobber med. Se et motiv og finne ut at det kan bli flott på et bilde! Det ser kanskje ut som man bare knipser, men man zoomer inn områdene rundt seg med blikket! Noen ganger blir det fint på foto også, det er det jeg elsker med bilder!

 

Du finner dama og den fine bloggen her: GRYENDE  Takk til deg Gry for fin pris. Gry er den beste skribenten her inne på blogg vil jeg tro. Hun stiller skarpe spørsmål til samfunnet rundt seg på en måte og dama har bein i nesa og det liker vi her i Fredrikstad. Hun bor ikke i Fredrikstad lenger, men er herfra og elsker byen. Følg henne og du vil aldri mer trenge å lese VG eller Dagbladet! For det vil du ikke rekke. Gry er ikke kjent for å lage korte stutte og enkle innlegg, de er vel gjennomførte flere ganger pr. dag! 

 

Så jeg vil i dag takke alle disse tre personene som gjorde dagen min lys og fin på en av årets mørkeste dager! Det ble lys 💛

 

 

Her kommer bølgen fra Fredrikstad…Takk takk.

14 kommentarer

Siste innlegg