Fredrikstad strålte i finværet i dag

 

God ettermiddag. Stikker bare innom med noen bilder fra byen her…I dag var det helt fantastisk vær. Jeg gikk nedom elva for jeg parkerte der og gikk så til byen. Jeg skulle nemlig shoppe noe tungt og da er det best å ha bil i nærheten. Hva jeg shoppet får dere høre om i neste innlegg. Men det er noe jeg har gledet meg til å kjøpe lenge. Så denne uka bestemte jeg meg at jeg går for den saken! Men det kommer..

 

 

 

Er det ikke fint, nesten som en dag i april…jeg bare elsker ❤️ og jeg følte meg glad da jeg vandret til byen! Og  glad da jeg vandret hjem med den store pakka i hånda! 

 

 

Men som dere ser så har vi hatt snø vi også! Men det er i grunn nok..Finnes ikke et snev av et snøhjerte her hos meg! Det er gravd ned…Var i grunn litt artig da man var barn, men etter det har jeg ikke savnet det et sekund! 

 

Er det ikke fint ved elva her i Fredrikstad?? Det er jo dette som er herlig ikke sant. Vet du, nå har jeg tatt på meg kosedressen og tent lys og skal straks begynne på middagen! Du misset vel ikke forrige innlegg: Er det 20 gram ekstra som skal avgjøre? dette må du lese!!! 

 

Fredrikstad er digg – kos deg!

 

 

Fredagsklemmen kommer susende til nord og sør og øst og vest!

15 kommentarer
    1. Åh måtte våren komme tidlig i år, jeg kunne virkelig tenkt meg en dag i april….NÅ! Veldig fint i Fr.stad, det er det ikke noe tvil om. Spennende å se hva du har kjøpt da, prøver å gjette, en kjøkkenmaskin?

      Ha en fin lørdag❤

      1. Tusen takk, Fredrikstad var på en av sine flotte vinterdager i går, var helt magisk…
        Hehe…. 🙂
        Og du ha en topp lørdag! 🥰

    2. Er kommet litt skeivt ut med å lese meg opp – men du verden så herlig det var å se innlegget ditt nå på mårran..med et nydelig vær som jeg savner såååå her nord <3
      Får bare si god lørdag, jeg da.
      Klemmerz

      1. Tusen takk. Du må ha en riktig god lørdag…
        Nei, man rekker ikke lese alt eller kommentere alt. Sånn må det være.
        Man sitter ikke på pc fra morgen til kveld. Og jeg tror heller ikke det
        er meningen vi skal kunne kommentere alt. Hvis folk har 3-4-5 innlegg hver dag så går det ikke..
        Men man stikker innom. Og man må også huske at vi ikke bare blogger for hverandre, men også
        for folk der ute som ikke har blogg. Klemz…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg