Fredrikstad en kveld i desember

 

God ettermiddag. Da er jeg hjemme og også gått en tur. Skal en tur til etterpå!

 

På søndag stakk jeg en liten tur til byen på kveldinga. Tur 2 den dagen. Livet mitt handler om å gå vet dere. Knipsa bare et par bilder før jeg tusla hjemover igjen. Her er litt julestemning synes jeg. Ser ut som  gamle vinduer med lysslynger rundt. Fint ble det og blir stemning av slikt. Og så er det plankebæreren, et yndet motiv i Fredrikstad. Fredrikstad er også kaldt Plankebyen som dere sikkert vet!

 

Etterpå så blir det tur nr. 2 i dag og da blir det også å spise i byen sammen med noen folk. Det blir koselig! <3  Så dere mitt morgeninnlegg om drømmer. Hvis ikke, finner du det HER 

 

SNAKKES PLUTSELIG! 🙂

 

 

8 kommentarer
    1. Vakkert og flott 😀 Fikk akkurat sett litt av reprisen på et program fra Anno fra Fredrikstad 😀 Lykke til videre 🙂 Er litt juleting på gang her også

      1. Tusen takk. Jeg må rett og slett gå for å finne energi. I dag jeg kom fra jobben hadde jeg sinnsyk hodepine. Men etter en tur så var hodet mitt mye bedre 🙂 Så hjelper å lufte hodet og kropp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg