Freddan

 

Hei på deg der ute…Fredag og helg. Vi kan like dette. Har vært på jobb og så gått tur og nå litt blogg og te. Steke meg en pizza etterpå. Ikke hjemmelaget. Det orker jeg ikke i dag. Her blir det fra fryser og inn i stekeovnen. Noe mer fantasi hadde jeg ikke nå. Hadde tenkt meg en tur på et senter å spise, men orker ikke kjøre ut i mørket og regn. Det er slitsomt å kjøre i mørket. Er ikke glad i det. Så da blir pizza fra fryser og kanskje et glass rødvin 🙂 Egentlig er jeg superglad i å lage mat. Kjenne det dufter av mat og krydder og omsorg. Men omsorg er best til flere 🙂 Kunne bestilt noe hjemkjøring da, men det koster jo noen kroner! Etterpå skal jeg vaske litt rundt her.

Jeg er en litt pussig skrue, det å gjøre noe fysisk får jeg energi av. Sånn som å hive ut tepper og fare rundt med støvsuger og mopp. Det er jo egentlig det samme som å gå. Får klarnet tanker og ryddet i skuffer og sånn. Ikke skuffer i kjøkkenskapet da. Men skuffene med tankene du har i hodet! Tregt nett her nå, henger og henger….

 

 

Bilder fra forrige helg. Snø på trær. Ikke nå da, nå 10 grader og regn. Egentlig helt ok …pynter inne jeg 🙂

 

Fin kveld videre…

6 kommentarer
    1. Jeg får ikke energi av bevegelse….så må innrømme at jeg er ganske misunnelig der. Min dag starter med ca 25-30% energikapasitet, og så tømmes det fort. Men jeg koser meg fordet 🙂 Det er jo kos å være inne når mørket har senket seg, og å tenne lys og fyre i ovnen. De små gleder ♥
      Ønsker deg en herlig helg fine du ♥

      1. Deilig å kose seg inne med litt lys og fyring. Og noe å tygge på! Din sykdom og min er helt motsatt. Jeg får energi av bevegelse. Strikk-motor lissom. Men sitte rolig og prate med noen. Da er jeg helt tom i løpet av 10 minutter 🙂 dersom det er støy rundt også da…en til en går ganske ok en stund. TV-lyd klarer jeg ikke. Fin helg til deg og tusen takk <3

    2. Veldig enig med deg faktisk.. sånn husvaskgreier har vært min jobb i mange år. Utrolig hvor mange fine tanker som kan tenkes i en rund dans med moppen 😀 Kos deg 😀

    3. Du er flink til å fikse og ordne – jeg er enig i at man får energi av det! Jeg har begynt å få tilbake futten etter 4 mnd uten – det er syyyykt deilig! Klemmer <3

      1. Så bra at du finner igjen futten <3 varmer veldig! Må holde på jevnt og trutt vettu…Ikke stresse. Det blir man sliten av. Litt hver dag og mye gåing 🙂 Tusen takk…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg