Fredagsdate

 

God fredag! Jeg har hatt fri i dag og jobbet litt med rengjøring her hjemme hos meg selv, etterpå tok jeg en runde ute hos mamma. Skifta på senga hennes og slikt..Om ikke alt er på stell så er det i hvert fall godt med rent sengetøy tenker jeg! 💜

 

Så stoppa innom bakeriutsalget her på øya etterpå og kjøpte meg en kaffelatte og litt å tygge på! Mamma var på senteret, hvis ikke hadde jeg jo tatt kaffen ute hos henne! Noen ganger er deilig å kjøpe kaffe ute, for da må man bare sitte der, er jeg hjemme så går jeg rundt med kaffekoppen, hehe…Særlig utendørs, må lissom titte rundt om det er noe mer jeg skal begynne med den dagen! Kaffelatte, er det hundre år siden jeg kjøpte meg, jeg liker egentlig svart traktekaffe best ute sånn! Men ga den en sjans, men det er søtt og kremete…Så blir med den i år tenker jeg! 💜 

 

I helgen er det kulturnatt så stikker vel en tur ut og titter litt rundt for det er så koselig! Det er noe jeg liker å få med med, ute er det litt kjølig – litt uvant! Men får bare finne en jakke….

 

God helg! 

4 kommentarer
    1. Latte er godt, og jeg har fått det i dag. Måtte hente jakke i bilen før vi satte oss ned ute med kaffe. Det er høst, men det er jo september så det er kanskje ikke så rart. Lag deg en fin kveld.

    2. Koselig med en date da – jeg tar en cappucino en sjelden gang – og jeg tar nesten alltid kaffe med melk i CircleK-koppen, men ellers bare svart! Kos deg med kulturnatt! Klemmer <3

      1. Tusen takk, var en tur nå..Dessverre kom regnet for fullt så je tusla hjemover..
        Får ta en tur i morgen og titte også! svart kaffe er i grunn det beste! Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg