Fredagen

 

God morgen der ute, fredag….

 

Meldt ganske ok vær her i helga. Deilig – holder jo på ute vet dere. Rydde vekk sommeren. Markisa. Nesten ikke brukt i år. Var jo ikke særlig varm sommer. Litt varmt i juli, men da var jeg ute og bada. Satt ikke på veranda og var jeg hjemme så jobba jeg med hagen og maling. Så det har bare blitt rulla ut og inn. Ettersom jeg har tørka tøy og regnet kom. Da er markisa god å ha. Nå skal jeg skrubbe den med en kost og svakt zalovann og så skylle og tørke. Og vaske “armene” til markisa med en klut. Etter det ruller jeg den inn. Gressklipper tok jeg inn i går. Inn i boden 🙂 Siste klipping ble foretatt. Sånn er det…En nyperose har ikke helt tatt kvelden. Denne så jeg på en av turene mine…Rosa og flott! 

 

Så ønsker dere en fin dag videre…:) Kos deg da. 

 

Blogges!

10 kommentarer
    1. Masse lykke til 🙂 Du er jo så tidlig på beina at det må jo bare bli bra 😀 Her skinner sola, men fikk unna det aller siste ute i går 🙁 Ha en vakker fredag i sør 🙂

    2. Grått her nå..men håper på sol i helga ja 🙂 Greit å gjøre litt kalrt med hus og hage nå..ser det er snø på toppene her..men håper det venter i lavlandet 🙂 Fredagsklem<3 Vakker rose forresten..

    3. Det er nok tiden nå til å rydde opp og klargjøre for vinteren. Vinteren kommer jo alltid som julekvelden på kjerringa.

      Hos oss er det sol og kjempefint høstvær i dag etter noen dager med regn.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. Du er flink til å gjøre alt som skal ordnes! Får nesten ikke gjort noe jeg….. jaja…. vinteren kommer, og det er ikke mye ute som ikke skulle vært der! Gode klemmer <3

      1. Tusen takk, jobber jevnt og trutt med dette huset. Er jo gøy å holde på ute. Men rekker ikke alt jeg heller. Men får være glad jeg får gjort litt. Det jeg ikke rekker nå. Blir til neste år..:) For i år har det gått mange timer, men ikke helt i mål.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg