Fredagen er ikke langt unna

 

God kveld i stua. Bra det snart er fredag og litt fri. Blir sliten. Bildet her tok jeg her om dagen. Liker brygger i alle varianter. Synes det er fine motiver. Setter i gang litt tankevirksomhet synes jeg. Utover der…Bortenfor der. Sjø og vann og elv. Magiske greier. Det gir fred og ro. Sitter nå og ser på en serie fra California. For en natur. For en utsikt. De rike dette handler om i denne serien bor helt fantastisk. Med en utsikt over havet. Å….Drømmer meg litt bort. Tenk om man hadde en slik utsikt fra terrassen…Men det har jeg jo ikke. Så tusler litt rundt her jeg bor og finner litt sjø og brygger. Det får holde <3 

 

Snart leggetid igjen da. Sitter her og hører P4 og Kjærlighet uten grenser. Mye fin musikk. Koselig. Koser meg alltid veldig den siste timen før leggetid. Da har jeg en fin indre ro….

10 kommentarer
    1. Det var et vakkert bilde, og det er viktig med drømmer. Det er drømmene som driver oss.
      Jeg kunne også tenkt meg sjøutsikt, men har det ikke. Jeg bor på feil side av fjellet. Men det er bare 4 minutter å gå, så har jeg utsikt mot sjøen, så det er bare snakk om små marginer 🙂
      Koselig å roe seg helt ned mot leggetid. Da kommer morgenen god og fin som regel 🙂
      Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg