Fredag og helg i morgen

 

Stikker en liten tur innom her igjen! Holder jo på med Gåskolen min, men lager vel et innlegg i morgen. Nå er det fredagskveld og det betyr vel innekos, hygge, litt god mat, snacks og godt i glasset.  Kuttet ut alt jeg…Ble bare litt TE helt ok…Selv de som går og går må vise litt måtehold noen ganger. Er litt inne i en sånn periode nå! Ikke på drikking altså. For jeg drikker meget sjelden noe. Nei, men på snacks..Fort gjort å åpne en pose med noe salt. Helt greit det altså…Men noen ganger tenker jeg. Helg er ikke tre dager til ende. Helg er lørdag! Ikke at jeg fråtser altså! Men litt grep må til noen ganger..

 

Så mitt skip er ikke lastet med lakris, sjokolade, vin, potetgull! 

 

Ny dag i morgen! Det er lørdag <3 Får se hva jeg finner på. Regn er det meldt og ja…Skal pusle litt med noe strikk først på dagen. Nyte at det faktisk er lørdag og helg <3 Jeg fortjener det! Slappe av litt, nyte en kaffekopp! Frokost – det blir nok bra! 

 

Jeg blogger nok i morgen også…

10 kommentarer
    1. Der var du på tur inn i helgemodus.. veldig bra 😀 Blir sjelden noe ekstra her i helgene… 🙂 Vi tar det som regel enkelt og greit… Fikk nå testa sykler med vesker og handletur i dag 😀 Slett ikke verst.. ha en flott lørdag <3 klem

    2. Lurt å ta grep ja! Jeg er overforsiktig om dagen… men det blir litt potetgull og fem små sjokolader på lørdag………. jepp, måtehold…. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg