Fredag – fest eller gullrekka

 

Det er fredag! For meg er det en vanlig dag. Er ikke sånn jeg at jeg venter og venter! Tar dagene som de kommer. De unge venter på fredag. Da er det fest! Venner og party party. Jeg er jo litt sånn høst i alder. Litt sånn som dette bildet. Er ikke de store festene jeg venter på. Jeg koser meg som regel alene eller med familie. Må ikke drikke. Må ikke dra til byen med 2300 bussen og dra på nattklubb. Og når mandagen kommer er de unge litt slitne. De er opplagte på fredagen! Vi eldre er slitne på fredagen og opplagte på mandagen. Litt snurr. Unge og litt eldre..<3 kalles vel livet og vi litt godt voksne har sikkert vært kalv en gang vi å 🙂

 

Gullrekka ser jeg ikke på da. Ser jo lite Tv..sitter heller og leser og hører radio…Det er mer givende. Vet ikke hva det er med meg. Men aldri vært noe film-menneske heller. Kan se et kinostykke i ny og ne! Nå er det høst og snart november. Får se å komme meg avgårde på film! 

 

FREDAG🍁

 

Foto: Solliv – Fredrikstad en dag i oktober

8 kommentarer
    1. god morgen.Alt til sin tid ja,venter ikke på fest jeg heller :=) men jeg liker å se på tv jeg da,ser lite filmer,mer slike ting som norske talenter og god morgen norge ,så strikker jeg samtidig .I dag sitter jeg på bortover med tantejenta når hun skal hjem,for jeg fikk ikke med lader til den nye iphonen min og det må jo jeg ha :=) så gåturen i dag blir mellom butikker :=)

      1. God kveld ja…Ja – det er jo litt å se på. Norge Rundt er jeg glad i. Og Symesterskapet….men sånn fjaseprogram liker jeg ikke. God morgen Norge har jeg aldri fått med meg på grunn av jobbing. Filmer – da kjeder jeg meg…

    2. Sier som deg: “Vi eldre er slitne på fredagen og opplagte på mandagen.” Så godt når det endelig er fredag og helg. I dag blir det en rolig kveld med litt strikking og Norske Talenter tenker jeg. Men først er det en hel dag som skal brukes. I går trodde jeg det var onsdag, og at jeg hadde to dager igjen før helga, men sånn var det ikke. Så i dag blir det hektiskt, men jeg fikser det nok. Ha en finfin dag for nå kommer sola! 🙂 Klemsiklem:)

      1. Ja, mandag er vi i farta. Ladet opp…rart det der. Merket at du surret med dagen i går..Men sånn er det for oss fleste innimellom..Kos deg med tv og strikk.

    3. Hæppy friday… 😀 Faktisk fredag her også,, merkelig 😀 Ingen planer og bare ta det med ro. La kroppen finne ungdommens takter… Neida, bare bli kvitt lungebetennelsen. Men ser tv littt på kveldstid, og gjør det sammen. Ellers blir jeg sittende med pc og tenke blogg og annet. Men nå er det bare avrunding og avslutning av prosjekt Sølvguttene. Så da blir det et digert hull i tidsbruken min 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg