Fra skutefesten – bli med da vel / detaljer

 

 

 

 

 

Litt detaljer herfra i kveld. Flere bilder får jeg vise i morgen. Det blir flere bilder enn innlegg. Det er så sykt masse å ta bilder av. Her er jeg ombord på Cuauhtemoc fra Mexico. Skikkelig stemning der asså.

Så travet jeg videre og fant boder med snop. Ble bilde da. Det første bildet er fra en bakende 🙂 Den var kul. Men glemt navnet på skuta. Har sikkert navnet i et annet bilde. Nå går det hurra meg rundt for meg…

 

 

Ost og oliven og sånn…..mmmmm

Det er gøy gøy gøy – håper du også synes det da…

 

 

4 kommentarer
      1. Tusen takk, mange innlegg om skutene i det siste. Men er så fint å se og dele. Messpike er bra vettu 🙂 sikkert litt erfaring også…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg