fra julekonserten jeg var på

God kveld i heimen. Da er jeg hjemme fra julekonsert her fra Kråkerøy kirke. 5 minutter å gå fra meg. Så det var kaos med biler som skulle hjemover. Jeg tuslet gjennom en snarvei i skogen. Mye flott musikk. For det meste julesanger og en Anne Grete Preus sang. Foreldrene hennes jobbet jo her på Kråkerøy og den ene artisten er herfra <3 Så da ville han sikkert ha med en sang. Og det ble: Når hele himmelen faller ned. Det er jo egentlig ikke en julesang i det hele tatt. Men teksten er vakker. Elsker den sangen. Og når vi gikk hjem så fikk vi alle en bok fra presten. Det var hyggelig <3 

 

Det ble litt bilder, men kunne ikke ta så mange bilder under konserten synes jeg. Men gir jo litt pekepinn på en god stemning. Ønsker dere en fin kveld. Ta vare på hverandre der ute..

cof_vivid

 

rbsh_vivid
rbsh_vivid

 

10 kommentarer

Siste innlegg