Første dagen i sommer jeg får litt sommerfølelse

 

Hei, endelig litt sommer og sol og lade batteriet før høst og vinter. 

Bildet er fra et hagesenter på søndag. Kjøpte litt gjødning til plenen. Jeg har vært litt deppa noen dager nå. Søndag morgen datt en stor fylling ut. Det var i samme tann som jeg rotfylte etter påske. 

HER TRYKK PÅ LINKEN HVIS DU VIL. Og les om rotfyllingen og sånn.

Det har vært vældig tråkig. 2 store tagger var igjen. Så ble veldig vanskelig å spise, drikke og svelge og snakke. Ble sår i munn og tunge. 

Mandag morgen dro jeg for å få time hos tannlegen min. Der var det ferie. Men henviste til en annen klinikk. Så jeg dura bort der da. Fikk ikke time på mandag, men i dag kl 0800 hadde de ledig time. Det var utrolig bra. 💚

Ny fylling på plass i den gamle elendige tanna. Så får håpe det holder til jeg får innkalling til høsten fra en vanlige tannlegen. Så da humøret på plass igjen. For det har vært 2 meget tråkige dager. Nesten ikke spist noen ting. 🍏

Så i dag våknet jeg med den skallebanken. Er jo ikke så rart det da….

 

Frykt ikke tannlegen, det er våre engler 🙂

 

 

 

 

Foto: Solliv

 

 

4 kommentarer
    1. Uffda, ja den kjeften er ikke grei altså.. det vet jeg mye om 🙂 Men godt at det letter litt i humør og form 🙂 Gode tanker og ønsker om fine dager fremover 🙂

      1. Det var tråkig altså. Gamle fyllingen ved siden av den midlertidige som datt ut – det var veldig ubehagelig ja, Tusen takk 🙂 Ikke lett med tannleger i ferien. Men jeg var heldig. Men rart å gå til en ukjent tannlege.

    2. Tenna må være i orden sommer som vinter 🙂 Deilig med finværet nå..sommer og bading er deilig .. Så du hadde møtt Connie og mannen ..koselige folk ..og det er jo du også.. Vakre blomsterbilder…Klem <3

      1. Tusen takk, viktig å stelle tenna ja, Men litt kjedelig er det jo..Ødelegger fine dager. Men nå er det bra. Sol og bad er herlig. Sykler ned på strand noen timer hver dag jeg. De var utrolige hyggelige. Og takk. Kanskje vi ser dem på tv i morgen. Konsert i dag på festningen. Og tv i morgen. Rad 8 sitter dem på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg