Fornyelse av solliv.no

Reklame | Reklame Solliv

 

God torsdag!

 

Jeg vet ikke hvordan dere har det på deres side. Men jeg har i hvertfall mitt eget domene som heter solliv.no – dette må betales en gang i året! Nå er det betalt og holder 12 måneder igjen da, før man får en ny regning på dette domene!

 

Det er vel på grunn av at ingen kan ta denne siden eller lage tilsvarende navn noe sted på nettet! Tror jeg….Jeg sier tror for det er sønn min som holder styr på slikt…Han har nok god peiling på data. Driver eget firma, de holder til i Oslo..Jeg bare henger med jeg og gjør som han sier på akkurat dette! Husker han hjalp meg da jeg skulle starte opp bloggen min og da mente han at dette var viktig! Merker dette som reklame da jeg viser til mitt eget firma!

 

Torsdag – snart helg = liker

 

 

12 kommentarer
    1. Sikkert lurt å høre på sønnen. Jeg hadde blogg for en del år tilbake, men ble lei og la den ned. Noen ganger tenker jeg på at jeg får starte igjen, men det blir med tanken. Klem

    2. Det er jo spennende da 😊 Selv har jeg også en blogg med eget domene http:/www.torilkremmervik.no/blogg Bloggen der er tilknyttet min private hjemmeside.

      Bruker samme html-oppsett som på blogg.no, og bare å kopiere og lime inn innleggene jeg skriver 😊

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg