for et elendig vær

 

For et elendig vær…Hvordan finne arbeidslyst og motivasjon! I dag har jeg ikke svaret. Det regner sidelengs og blåser så det ser ut som et spøkelseshus i hagen! Grave dypt inne i seg selv nå etter en kaffekopp! Det er en av disse dagene man ønsker å bare krype tilbake til senga (hiet sitt) og ligge som et murmeldyr og lage seg et telt der inne med kanelboller og kaffe og TV og blader….Jeg har sagt det før – jeg er ikke glad i november! For jeg vet det kommer slike dager! Greit hvis man kan være inne hele dagen og ikke har planer…Men sånn er det jo ikke! Man må ut og kjøre hit og dit! Hva skal man ha på seg? Gummistøvler og bilkjøring liker jeg ikke…! Juhu….hvor er strikketøyet mitt? Men du, ønsker deg en fin dag altså! N.B. Bildet er ikke fra idag, det er 10 ganger verre…

 

Mandag i november….

14 kommentarer
    1. god morgen .Samme vær her også ,strikkekafe i dag men jeg er usikker på om det blir med meg ,grannen er i Sogn så der får jeg ikke skyss,ei anna som bruker være med er ikke ledig hver mandag ,om hun skal i dag har jeg ennå ikke spurt om og jeg sykler ikke i dette været,sitte der og strikke kliss blaut :=) men jeg er ferdig å vaske taklister og tak og er klar for å maskere og male taklistene så jeg har nok arbeid her hjemme :=)

      1. God formiddag..Du får kose deg masse med prosjekter inne! Ute er jo håpløst – ikke greit med strikk og kaffe i dag for deg. Sykle kan du uansett ikke gjøre i denne vinden…

    2. Her er det vått og grått også. Det har blåst masse i går kveld og i natt. Tror det er litt roligere nå.
      Kos deg med strikketøyet, når du er ferdig med bilkjøring og alt annet du må.

      Høstklem fra meg til deg😚

    3. Det har blåst skikkelig her også i hele natt. Nå har det gitt seg litt og sola titter frem.
      Jeg er glad i november jeg da. Er pensjonist, og må ikke ut av huset. Masse å finne på inne.
      Ønsker deg en fin dag.

    4. Ja, det været det været. I dag var det ikke snilt akkurat. Bildet ditt her var jo bedrående! Men det har bedret seg nå heldigvis, og i morgen kommer sola tenker jeg. Klem fra meg 🙂

    5. Uffameg – tror du syns november er verstingen av årets måneder…. men – på med goretex-sko og vanntett – så takler vi alt! Godeste klem <3

      1. Ja, helt greit å være ute og gå! Men jeg synes denne tiden er litt kjedelig! Og i år enda mer kjedelig…Begynne å male og tapetsere her hjemme orker jeg ikke.. Så får pusle med rydding og rengjøring og julegave-innkjøp. Må lissom ha noe å gjøre jeg..Liker å holde på med hus og hage! God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg