For en vakker dag! 💜

 

God onsdag! 

 

Blir litt bilde-innlegg dette, dette er mine bilder fra turen til jobb i dag og fra jobb i dag..De øverste bildene er ettermiddagen! Utrolig deilig vår i denne dagen 3. mai. Så deilig..

 

Tenker jeg skal gå meg en tur nå også, synd å sitte inne når sola skinner, må jo benytte dagene vet dere. Hagearbeid har jeg ikke kommet ordentlig i gang med enda, men det kommer..Jeg liker best å begynne på morgenen med det, ikke når man har vært på jobb en hel dag og trasket og gått mye til og fra..Men en liten tur rundt her er bare deilig..

 

 

 

 

Treet over her er også fra Cicignon.

 

 

 

De to bildene her er fra bydelen Cicignon i Fredrikstad.

 

 

Gamle Gubben Grå har bursdag i dag, 60 år. Ikke min gubbe, men gubben til KJERRINGTANKER Gratulerer så mye med dagen! Jeg føler at jeg kjenner ham gjennom bloggen hennes – det er rart det der. Når man har kontakt hver dag året rundt så lever man seg inn i andres liv! 

 

Jeg håper både Brit (Kjerringtanker) og Gamle Gubben Grå finner en anledning til å komme til Fredrikstad! Tror dere hadde likt dere her! Men igjen 

 

Hipp Hipp Hurra til jubilanten!

24 kommentarer
      1. Ja, gjennom byen og Gamlebyen er det så fint. Det er bare trivelig å gå der..
        Industriveien er kjedelig…men men,,,,Må bare tenke lange tanker og plutselig er man fremme.
        Bra dere finner stolper, ser morsomt ut. 🙂

    1. Deilig å kunne gå på jobb i så fint vær.🤩🌸🌞
      Det er virkelig vakkert hos deg.🥰
      Helt enig!💃🍰
      Gamle Gubben Grå gratuleres så mye med dagen!😍🤩🇳🇴🍰

      1. Virkelig deilig vær i dag altså, man blir jo så glad når det er så deilig luft.
        Og gresset er veldig grønt og vannet er veldig blått…Da er det vår!
        GGG fortjener hilsen 🇳🇴 han er lissom en del av bloggen.

    2. Så flotte bilder fra finværet! De gjør meg glad! Litt mer skya her, men helt ok! Har jobba så mange timer idag, så det har blitt lite utetid, dessverre! jaja…… god klem <3

      1. Tusen takk, i dag har det vært vår (ikke sommer) men vår og det var deilig.
        I går var det jo kaldt og guffent og is på bilen..Men i dag var tempen annerledes..
        Koselig å dele bilder med deg..Håper du snart er i mål med all jobbinga di, klemmer….

    3. God morgen, du er nok på vei til jobben. Nydelig vær hos deg. Flotte bilder og Fredrikstad er en nydelig by. Om en time farter jeg til byen og tannlegen. Den så jeg ikke komme men sjekk er viktig. Klem

      1. Tusen tak, ja durer ut den døra så jeg rekker jobben kl 0800.
        Vært mye å gjøre. Sånn er det jo å jobbe. Fredrikstad er en herlig by vår, sommer og høst.
        Vinteren da er det litt trått..Men men det kommer en vår…
        Håper dagen din ble god..Klemmer 🥰

    4. Du er heldig som har så fin vei til jobben, og får tatt så mange fine naturbilder 🥰 Hvor gammelt er egentlig det treet fra Cicignon? Ha en fortsatt nydelig torsdag, klem 🤗

      1. Tusen takk, ja skikkelig fint å gå altså..
        Det treet hadde stor omkrets og trær blir jo målt etter omkretsen..
        Så må jo være mange hundre år tenker jeg. Men vet ikke..Men tipper det.
        Klem 🥰

    5. Ser superkoselig ut å gå på dine stier. Jeg var såvidt i Fredrikstad en gang. Klarte ikke å gå pga betennelser, så det ble en tur på legevakta i stedet for trasketur i trivelige gamlebyen. 🙂

      1. Tusen takk, Gamlebyen er virkelig et flott sted å være eller gå igjennom eller
        sette seg ned med en matbit. Utrolig koselig i alle kroker og kriker.
        Kjempestas ..Stakkars deg, synd du ble dårlig da..tråkig..🥰

      1. Flott tur gjennom Gamlebyen,,,den siste halvtimer med industri er trå..Men man må bruke tiden til å tenke!
        Musikk på ørene bruker jo ikke jeg med min hørselskade 🥰 klem til deg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg