For en fredag!!!

 

God kveld vakre mennesker! 💜 Jeg begynner nå etterhvert å få tilbake gleden ved å blogge, skrive tekster, ta bilder ..Jeg var lei, så lei bloggen før sommeren. Tok mye tid og følte at det ga meg ikke noe…så har pauset en god del! Men nå føler jeg at det å ta bilder og dele bilder gir meg noe, har savnet det..Har delt litt på Insta og så på Facebook via den appen. Jeg har ikke Facebook på mobilen..kuttet det ut for lenge siden! Brukte bare masse batterier og ga meg stress..

 

Har egentlig kosa meg veldig i regnet i dag! 

 

 

Vært på tur i skogen også, i øs pøs..deilig. Føler at man får renset kropp og sinn – det trengs innimellom.

 

 

Fredag betyr blomster i heimen! Nå er jo jeg evig singel…så blomster kjøper jeg selv! Tenker mange ganger at det hadde vært koselig å være to…men men sånn ble ikke livet mitt 💜 Men man skal aldri si aldri…Man vet aldri hva som er rundt neste sving, det er jo det som er spennende med livet.. Og det finnes fine folk der ute! 

 

 

Nå er det i grunn fredag og noe godt i glasset hører med, det er helg og ferie! 💜 Jeg er jo den type som elsker fridager…ikke det at jeg er lat, men liker å styre meg selv og lage meg gode dager..I dag kjøpte jeg disse vakre, er det ikke en flott bloggvennlig farge? Jeg bare elsker dem..GERMINI – de finnes i et hav av farger, jeg falt enormt for denne fargen i dag! Har du sett noe så vakkert? 

 

 

Jeg er svært glad i akkurat denne lillafargen..Det er noe med fargen som gjør meg GLAD og levende..

 

 

💜💜💜

 

Godt å være ute i regnet sier Solliv!

 

God kveld til alle dere ute – nyt alt du kan! Vi må bare leve det mens vi har det..Nyte det, kose seg ikke vente så mye på neste dag..men ta det glasset med vin på en tirsdag eller torsdag…bare nyt det..kjøp deg vakre blomster, ikke vent på postmannen dukker opp på døra med blomster…Det skjer bare på filmer at postmannen står der ute med store buketter med blomster og ballonger! Vet du 💜

 

Riesling 

-TO GO –

10 kommentarer
    1. Hihi, nydelige blomster, Solveig – og klart vi kjøper dem til oss sjøl! Vi må kose oss max vet du! Så bra at du har funnet tilbake til blogg-gleden! Da er det bare å glede seg da….. klem <3

      1. Takk takk, blomster kjøper vi vettu… 🙂 hehe…
        Ja, var så lei…men det går litt bedre nå..
        Så er vel snart tilbake for fullt! Masse muligheter fremover, God klem…. 🥰

      1. Tusen takk, ja blir ting stress og ork er det ikke gøy lenger..
        Godt å koble litt vekk fra blogg og lese en bok!
        Blomstene er helt skjønne…

    2. Fine blomster 😊Jeg må også ha tid for å blogge, det har jeg hatt i sommer 😊 I hverdagen kjenner jeg BARE på stress i forhold til blogg, så der har jeg måttet kutte 🙄 men holder på nå som jeg kan 😊

      1. Tusen takk, blir stress og lite gøy når man er på jobb en hel haug timer og da vil man jo bare ut etterpå..
        Så jeg måtte bare ta da det litt piano…kommer til å gjøre det fortsatt! 🙂 Men det går seg til…God sommerdag til deg! 🙂

    3. Herlig farge på blomstene dine 💐.
      Det er godt du et tilbake ♥
      Vi må bare ta pauser fra blogg når det trengs. Det hender jeg bare ikke orker å bruke så mye tid på blogg jeg også.
      Blomster skal jeg begynne å kjøpe selv. Har ikke akkurat blitt nedlesset av det her uansett.

      1. Tusen takk, ja skal prøve å være litt mer med. Men ikke sikkert jeg lager innlegg hver dag enda..
        Tar det som det kommer <3 gidder ikke stress med blogg!
        Blomster får vi kjøpe selv ja, denne fargen var magisk..Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg