for en fin dag

 

Hei igjen…

 

Jeg hadde tenkt meg en tur med toget i dag! Til Moss var planen min. Men det var noe jobbing på skinnene igjen så det gikk verken tog til Moss eller Oslo eller Sarpsborg eller Halden! Bare sånn buss for tog og det gadd jeg ikke. Holdt på med det i hele sommer – synes ikke det er så gøy å surre med det jeg! Vanlig rutebuss til Moss går ikke i helga! Og bilen min går bare til jobben og hjemover. Så hva gjør gamla da….

 

Bare gikk ut døra og dro til Fredrikstad.

 

 

Dagen for å fange farger! 

 

Nydelig vær. Ble bedre og bedre. Var litt småkjølig til å begynne med. Men da holdt jeg på med rengjøring her hjemme. Hadde tenkt å ta det på søndag for jeg hadde jo plan om Mossetur. Sjekka VY app og ikke oppløftende med det bussegreiene. Så måtte bare slå det fra meg! Og dro frem skurebøtte og støvsuger! Må gjøres hver uke..Så tusla rundt i Fredrikstad og spiste mat og var hjemme kl. 18:00..  🙂

 

Her hjemme ble det ikke noe middag for den salaten jeg spiste fikk være middag så det ble noen rundstykker til kvelden. Før jeg satt meg inn for kvelden. Pusset jeg alle vinduene utvendig. For de helt grisete etter all den spylinga med takrennene…Som jeg har ordnet med hele uka! Ferdig med den jobben! Deilig…..

 

 

Det gamle sykehus her i Fredrikstad skal bli leiligheter…Vi har jo ikke lenger sykehus her i byen..Må langt forbi Sarpsborg til Kalnes. Kjedelig…

 

God Natt

6 kommentarer
    1. det er masse fint å kvile øyene på der du bor,masse fine fargerike bilder og fine farger til å spise også :=) jobber og styrer du,flittig er du det skal du ha ,jeg er sliten etter dagen så det blir god natt herfra også

      1. God morgen…Må holde på litt for det er jo litt å gjøre med hus og hjem..Drar det med meg litt om gangen. Ikke stresse da blir man sliten…Fin dag til deg!
        Ja, her er nok av motiver! Bare titte litt rundt seg og gå litt andre veier enn dem man pleier!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg