Flotte Fredrikstad i vårsola

 

Flotte byen!

 

Det er jo så nydelig vær om dagen, etter jobben så tusla jeg innom byen..Forte seg hjem og være inne i dette fine været er ikke meg akkurat..Man er jo inne på kontoret fra 0800 – 1530, så da er man ganske sulten på lys og sol..Rakk ikke være ute i lunsjen i dag heller, for det var et kombinert møte for alle ansatte..Så da hadde det bare blitt stress..

 

Men jeg fikk to fine timer i vårsola! Stakk innom og kjøpte meg to cheese-burgere og slang meg ned på en krakk! Rene herremåltidet, og en herremann rett foran her! Selveste symbolet på Fredrikstad –  Plankebærer`n  <3 

 

 

Fredrikstad bader i sol – måtte det vare helt til november!

 

 

Jeg liker denne promenaden vår – fine bygninger og flotte spisesteder. Noe for alle egentlig..

 

 

Våre venner…Koser seg i sola 🦆

 

 

Los Tacos har jeg også spist på noen ganger, kjekt når man har lyst på taco og ikke gidder å lage til en person! Bare ligger litt feil, denne sjappa skulle ligget oppe i byen..Er man ved brygga så setter man seg heller ned ved en restaurant tenker jeg..

 

 

Fugler og mennesker setter pris på bylivet vil jeg tro! Jeg er utrolig glad i byen og mer som skjer jo bedre er det! 🥰 Så søker jeg stillhet og skogen når jeg ønsker det. Men jeg må se mennesker…Jeg trenger ikke snakke med alle jeg ser, men jeg må se dem! Jeg må være en del av noe som er større enn meg selv <3 Gleder meg til ny vår og sommer og et normalt folkeliv rundt i gatene…

 

#Fredrikstad  

18 kommentarer
    1. Fine byen din! Lekker i den gyldne sola! Jeg liker å gå bryggelangs i Fredrikstad – har jo gjort det noen ganger! En ting vi er helt forskjellige på, er det med mennesker! Jeg liker best stillhet og ro – og trenger ikke se så mange andre egentlig! God klem <3

      1. Flott ved promenaden i Fredrikstad. Tusen takk.
        Jeg også liker stillhet og fred og ro og naturen, men jeg må også se folk..
        Jeg er nok veldig delt på en måte…Kan ikke bare være natur, det holder ikke for meg! <3
        Der er vi ulike ja…f.eks..jeg elsker Oslo og alle folka!
        Klem…

          1. Ja, må se folk – men trenger ikke være i en gjeng.
            Men må vite at det mennesker rundt vettu…Skau og by er to forskjellige ting.
            I skauen er det deilige å være alene, derfor går jeg sjelden i Fredrikstad Marka – for der
            går halve Fredrikstad.

      1. Deilig vær om dagen og man merker sola får mer og mer tak for hver dag, og det
        er så deilig. Ja, her kjente du deg nok igjen 🙂

    2. Deilige dager med sol, er så glad for at den kom fram i disse dager, hjelper masse – havner du i Drammen noen gang så vil jeg anbefale å styre unna Los Tacos. Uffameg… 😂

      1. Ja, nå er det herlig Bunny kanin – kose seg i sola og den varmer så deilig.
        Los Tacos her i byen er bra den! Drammen vet jeg ikke, men er jeg på tur – går
        jeg sjelden i sånne sjapper! 🙂

      1. Fredrikstad er flott by og jeg synes det er koselig å være i byen..
        Var lite folk å se i går, men folk har vært på jobb og var hjemme med grytene sikkert…
        For meg så haster jo ingenting..jeg lever her og nå!

    3. Koselige bilder fra byen. Herlig med sol, men jeg vil ha litt regn også av og til jeg da. Jeg liker variasjon, pluss at naturen trenger jo litt vann. Men som man sier, det kunne jo regne på nettene!!!!! Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg