flere hjerter

 

God ettermiddag <3 hjerter og hjerter. Morgeninnlegg med hjerter og nå hjerter fra naturen. Ikke hjerter da. Men et hjerte <3 Dette er lite altså. Det så ut som en prikk. Sånn gul lav som er på trær. Jeg tittet og tittet og der var det et ørlite vakkert hjerte. Det handler om å titte rundt seg helt klart. I disse grå og blåse- og regntider. Så er det viktig med små lyspunkt i naturen.

 

Ta deg en tur ut du også da vel og se hva du finner! Jeg skal gå etterhvert jeg å, men da har vel mørket kommet tenker jeg…:) Men får titte litt inn i hus og hjem og se etter vakre lys i vinduer og utenfor hus! I år har jeg ikke pyntet på utsiden. I fjor ødela jeg flere skjøteledninger i regnet. pakket inn og sånn, men blir for mye regn og fuktighet. Jeg gidder ikke hver sommer å kjøpe meg 2 sett med nye skjøteledninger. Så her blir det batterilenker! Morgeninnlegget finner du Oppskrift på julehjerter  

 

Nyt ettermiddagen <3 

10 kommentarer
    1. javist var der et lite hjerte :=) kjøper du en skjøteledning som er bereknet for utebruk og ikke pakker den inn skal det gå bra,gjem støpselen litt under en gren ,en gang ble min ødelagt da hadde jeg pakket den inn i plast,fikk beskjed på butikken att det ikke skal pakkes inn

      1. Der ja – det har jeg gjort feil. Har til utendørsbruk. Men pakket inn i plastikk. Rett i søpla etterpå….Takk. Nå lærte jeg noe nytt…:) klem og fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg