fish n chips igjen

 

Sitter her med en kaffekopp igjen. Pause….Holder jo på med hus og hjem og rengjøring! Alltid litt å pusle med!

Men fra i går! Spiser meg rundt og tester….Denne var god og veldig mektig.! Hvor vi spiste – jo det var her: Tavernan Nydelig sted og god mat og hyggelige lokaler! Her blir det flere besøk. Men neste gang skal jeg kanskje gå for Skorpe! For den så veldig god ut altså! Hvis du titter inn på hjemmesiden så kan du lese deg litt opp! 

 

 

Dessert..Tok bare en trøffel jeg. Var egentlig mett. For vi begynte med en diger skål med oliven først..

 

 

Ble en Ginger-øl på meg. Den er uten alkohol og veldig god! Eldste sønn hadde bursdag så da ble det litt feiring…God mat og godt drikke og hyggelig selskap! Og jeg fikk spist enda en Fish n chips…Da kan jeg ikke klage! Det var fiskesuppe på menyen også. Men den turte jeg ikke ta på grunn av innholdet. For jeg elsker fiskesuppe også…! 

 

Fortsatt god lørdag…

6 kommentarer
    1. Deilig å spise ute og menyen høres deilig ut ,vi er på bobiltur ,skulle bare gå på fjelltur men siden vi tok bobilen ble turen lengre enn planlagt 🤪 så tar vi fjellturen på vei hjem i morgen

      1. Så koselig. Hygg dere masse på tur. Deilig å komme bort litt. Vi fikk feiret min sønn og det var stas. Ønsker en fin kveld.. Og fin morgendag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg