Fine byen Fredrikstad

 

God kveld…Byen er fin, selv om været ikke leverer om dagen! Men bilder blir det da..Det er masse regn og gråvær – skikkelig fellesferievær…mangler bare yatzy 🙂 har vært mye på hytta i slikt vær! Har ikke hytte privat nå, men vi hadde det før! Men har også mulighet til å leie gjennom jobben. Så har i grunn alltid vært på en hytte på sommeren…Men i år – hjemmeferie! 

 

Men her er jeg i Fredrikstad. Gangbrua åpnes og det ropes og gaules at brua går opp. Ikke kjekt å henge med oppover altså! Tror det var en gang ei dame som ble med brua opp. Gikk bra…Men for en skrekk…! Om det var denne brua eller en annen bru er jeg litt usikker på..

 

 

Venter på åpning..

 

 

Fint på torvet og promenaden!

 

 

Byliv 💙

 

 

Solliv skal på “date” med noen folk..Så lager et innlegg på det i morgen tenker jeg. For jeg liker å anmelde steder jeg har spist..Noen steder er bra og noen steder er dårlige..Sånn er det! Men det får komme i morgen. Nå blir det te og strikketøy her i heimen.. #fredrikstad

 

Da ønsker jeg alle mine lesere GOD NATT!

13 kommentarer
    1. Fine bilder fra byen og du var jo veldig fin da..<3 Kan huske hytteturer med mye regnvær fra barndommen..litt koselig men ikke om det varte i mange dager husker jeg 🙂 Moro å høre litt om spisesteder ..det hender man ikke er så fornøyd..men går oftest på steder jeg vet jeg syns det er ok..men må jo prøve litt nytt også.. Kos deg med strikking og sov godt … Klem <3

      1. Tusen takk, fint her i Fredrikstad. Mange steder å gå ut..men litt mye folk nå for meg..For det smeller i øra av all lyden..Men går ganske greit å sitte ute..Men inne med masse mennesker har jeg ikke tjangs..Mye regn på hytteturer før ja….Fin dag tik deg..

      1. Masse fine steder her langs brygga. Dere får nesten bare kikke litt rundt og se hva dere har lyst på..Les gjerne på menyene på utsiden. Gamlebyen er flott. Mange fine steder der også..Gå litt rundt og titte først og se hvor dere vil spise..Titte gjerne inn der dere ser litt åpning – ikke alltid man ser restauranten fra gata..Og der det er noen folk fra før..Det er populære steder. Kos dere……

    2. Tips om spisested i Fredrikstad mottas gjerne, – for dit skal vi i morgen. Tenkte oss til gamlebyen, først og fremst.
      Været blir bedre fremover, da er det bare å nyte hjemmeferien, Solliv ☀️👍

      1. Masse fine steder her langs brygga. Dere får nesten bare kikke litt rundt og se hva dere har lyst på..Les gjerne på menyene på utsiden. Gamlebyen er flott. Mange fine steder der også..Gå litt rundt og titte først og se hvor dere vil spise..Titte gjerne inn der dere ser litt åpning – ikke alltid man ser restauranten fra gata..Og der det er noen folk fra før..Det er populære steder. Kos dere……

    3. Ja huff…….. tenk å bli hengende i brua oppover da……….

      Fredrikstad er en flott by jeg gjerne vil tilbake til 🙂 Noen år siden jeg var der nå.

      Ha en fin onsdag!

      klem

    4. Da smatt jeg omsider kveldsprogrammet ditt 😀 Fikk med meg strikkedilla di også 😀 Rørte ikke en enste maske der.. så tenk 😀 Ha en flott onsdag. Her ble våre planer med barn og barnebarn snudd helt på hodet.. sukk.. men sånn går det av og til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg