Fin kombinasjon – harmoni

 

God morgen! 

 

Dette var en kombinasjon som rørte blomsterhjertet mitt. Forglemmegei og røde tulipaner! Veldig vakkert og man blir glad av slikt! 

 

Gleder meg til mer planter og blomster her hjemme også! I går 2. mai var min første tur med gressklipperen for i år! Så nå ble det fint, alltid så fint på våren – selv om vi trenger masse regn nå! Lite snø i vinter og lite regn denne våren er ikke bra for naturen, Hadde vi fått litt regn nå så hadde nok naturen eksplodert skikkelig tenker jeg!

 

Har ikke hørt om vannmangel her i Fredrikstad enda, men i Oslo er det prekært hørte jeg..Til og med tannpussen må man være forsiktig med! Vel…så ille er det vel ikke, får vi håpe! Hørtes sært ut 💚

 

 

 

Nydelig – akkurat som DU

22 kommentarer
    1. Nydelig blomsterbed, blått og rødt sammen er jo alltid flott 🥰
      Jeg fikk en SMS fra Oslo kommune i går, om at de håpet jeg ville være med å spare på vannet. Skru av kranen ved tannpuss og dusje kortere osv. Nå bruker ikke jeg så mye vann ellers heller, men det skader ikke å være enda mer bevist. Ha en fin tirsdag 🥰

      1. Ja, jeg så denne SMS og tenkte..Da er det ille i Oslo..
        Det kommer nok hit også, for her er det tørt som fy!
        Blomstene var så nydelige, likte denne fargekombinasjonen..

    2. Nydelige blomster og farger. Her er det hvitt og atter hvitt. Vått og sørpete. Våren hopper vi over og går direkte til sommer.
      Her sparer jeg ikke på vannet. Ikke vannmangel i det hele tatt. Klem

      1. Tusen takk, ja mars, april og nå mai som er våren blir jo borte hos dere.

        Tråkig! Rett på sommer, men sånn burde det ikke være! Kjedelig, selv om dere har vann nok!
        Klem…Og fin kveld…Håper alt er bra med deg ellers…

    3. Nydelige blomster hos deg!🌹
      Ugh! Gressklipperen 2. mai?😯
      Her bruker vi snøfreseren enda.😅❄️
      Vi får håpe ikke dere også får vannmangel.
      Ha en fortsatt fin vårkveld!🌱

      1. Snøfreser??? Hjelpes…
        Nei, ikke et sted for meg, hehe…
        Her gror det og det var skikkelig langt gress.
        Vann må vi ha, God kveld da….Tvi tvi sommer kommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg