Fikk jo god tid!

 

Søndag! 

 

Begynte dagen med strøk nr. 3 på garasjeporten. Som dere skjønner så fikk jeg endelig tid til å skrape og begynne med malejobben. Greit med bloggpause, da får man gjort litt i heimen. Så da kan jeg krysse ut dette på lista mi! Det hjelper på med å komme seg rundt huset og jeg blir mer og mer glad inni meg for alt jeg har fått gjort, mestring…God gammeldags følelse som sitter lenge i! Etterpå i dag så ble det to bad ute på en Kråkerøy holme. Vannet er kjøligere, men fremdeles deilig. Har badet flere ganger denne uka. Og det er masse blomster å finne, selv om vi er midt i august. Men august er sommer for meg. Mange har jo sommerferie på denne tiden også! 

 

 

Snart tid for å lage rognebærgele! Må være frost først da, eller en natt i fryseren for bærene. 

 

 

Endelig fant jeg et hjerte også, ser jo aldri hjerter i naturen jeg! Enda jeg leter med lupe etter dem altså..

 

 

søndag søndag søndag – tur og bad ble det!

10 kommentarer
    1. Der fant du et supert hjerte <3 tipp topp! Og du er flink og jobber ivei! Blir veldig fint hos deg da! Jeg suser jo mest rundt….. men får jo gjort noe innimellom da! Klem <3

      1. Tusen takk, blir jo bedre enn det var. Drar ting med seg. Men er jo slitt dette huset. Er jo ikke nytt, men jeg tenker da går det litt til og om noen år så skifter jeg ut porten. Er jo hobby egentlig dette huset, gir litt mening og gå så sånn og male og holde på. Men mest morsomt ute. Skulle ha gjort en del inne også, men er mer tiltak. Få se om jeg finner motivasjonen….Stort fint hjerte jeg fant! Ble så glad…lavhjerte! Klemmer…

    2. du er tøff som bader ennå ,jeg synes det var kaldt selv da det var over 30+ ute :=) og deilig å gå høsten i møte med ferdig malt utendørs :=) da kan du slappe godt av ,og hjertet var nydelig :=)

      1. Deilig med bad, men kjøligere nå. Vært en del regn og da går tempen ned. Ja, prøver å dra ting med meg rundt her. Jeg jobber jo med det motto…litt hver dag og når høsten kommer så skal jeg være fornøyd med innsatsen! Hjertet var så stort og fint på fjellet! <3

    3. Veldig godt med det som er gjort. Ble ferdig med garasje prosjektet mitt. Men har ikke funnet mulighet til å blogge noe. 🙈 Sløvingen.

      1. Deilig med alt som er gjort denne sommeren også! Man drar det med seg og blir sånn ok…
        Datt litt ut jeg også! Ble lei, men må prøve å holde koken her inne 🙂 natt i natt…

    4. Der fant du et hjerte i naturen 😀
      Og sommer i august er det – selv om man merker at luften forandrer seg litt 🙂 Vakre farger siger på – og rognebæra modnes 🙂
      Lag deg en fin fin mandag!

      1. Tusen takk, stort nydelig hjerte fant jeg. Du finner mange <3 August er en deilig måned. Jeg liker denne lufta, i sommer var det litt for klamt og varmt for meg! 🙂 God fin dag…….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg