Fikk du ikke tak i jordbær til 17. mai

 

Da rekker du fortsatt å lage muffins. Helt enkle og lyse uten noe som helst dikkedarer..

 

 

 

Oppskriften viser til smørkrem til topping, men det er ikke jeg noe fan av. Så bare ble litt farget melisglasur og med litt stjerner. 

 

 

 

Oppskriften på heklede blomster finner du her: du rekker faktisk å hekle deg blomster til 17. mai 

 

 

 

 

Det enkle er ofte det beste noen ganger. Ikke alltid man trenger en stor kake! Et par egg, mel, sukker, bakepulver, vaniljesukker, melk, margarin har man ofte i huset! Det er jo basis! Oppskriften jeg brukte er her: Lyse muffins / Mills 

 

Ønsker deg en fin dag. Jeg har litt av hvert på programmet i dag! Så ble litt blogging nå på formiddagen! Dagens hørselblogg finnes her: 17. mai festen for oss som ikke har A4 hørsel

 

Ønsker deg en fin 16. mai…

10 kommentarer
    1. Se der da. Du har rett. Det enkle er det beste. Skal også bake litt etterpå. Må chatte først med familie:)
      Det blir vel kake til 17.mai:)
      Ha en fin dag:)

    2. Muffins er alltid populært. Og jeg er enig med deg ang smørkrem.
      Det blir litt voldsomt. Jeg har stekt bunnen til Daimiskake. Og så blir det en Pavlova ( fra pose)😅Noen barn og barnebarn kommer på kaffe og kaker. Ønsker deg en fin 17. mai

      1. Alltid enkelt å bake når man ikke har planlagt noe. For dette har man i skapet.
        Høres kost med besøk for dere i morgen. Nyt dagen med barn og barnebarn.

    3. Det då fargerikt og flott og godt ut. Her ble det bakt eplekake i dag. Skar epler jeg. 🙈 Jordbær er madammen hyper allergisk mot. Ha en flott kveld inn mot feiring. 🤗🇳🇴🤗

    4. Så fine muffins. Ja, det enkle er ofte det beste. Kjøpte ikke jordbær i år, for vi er bare oss to og da er det grenser for hva man klarer å spise. Jeg bakte et bittelite sukkerbrød og pyntet det med litt krem og marsipan. Smørkrem er jeg veldig glad i, men ikke alle liker det. Jeg har ofte laget ostekrem og hatt på muffinsen, men egentlig er det aller best med bare melis. Kos deg o kvelden og ha en vakker 17.mai! 🙂 Klemsiklem:)

      1. Tusen takk, istekrem er nok deilig til. Det skal bruke neste gang.
        Det begrenser seg hva man kan spise opp og altfor mye søtt skal man jo heller ikke ha.
        Kjørte ut til mamma i dag jeg og tok med muffins. Hun likte det godt!
        Ønsker deg en fin 17. mai – kos deg! Klemmer herfra Kråkerøy <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg