Fest eller søppel?

 

Det har kommet en ny butikk her på senteret i Fredrikstad – Partyland.

 

 

Fest og stæsj og moro til alle anledninger.

 

 

Butikken var kjempestor og her er det tatt høyde for alt som er av fester i et helt liv fikk jeg inntrykk av!

 

 

 

Men som den store festbremsen jeg er!

 

 

Hva tenker dere? Er det i tråd med det grønne skiftet vi jobber med for tiden. Jeg aner ikke ikke, det er jo mulig dette er miljømerket eller svanemerket eller hva man kaller dette! Men blir egentlig dette resirkulert, ser for meg ei skikkelig fyllekule og man bare pælmer alt i en dunk! Etter festen altså….  🙂 Og ballonger, ja du kan kjøpe en bukett ballonger og ta med deg til jubilanten. Bare pengeboka som stopper hvor stor omfanget av denne blir. Hva tenker dere om dette? For meg skurrer det litt…Men jeg har ingen oversikt hva eller hvor det er produsert og om det er miljømerket! 

 

?

12 kommentarer
    1. Har ikke sans for sånn, og styrer unna. Men om det er miljøvennlig aner jeg virkelig ikke. Tror vi ikke har en sånn butikk her, men jeg er jo lite på kjøpesentre og sentrum. God helg til deg. Klem

      1. Jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe i slike butikker. Jeg liker kanskje bedre ting man kan kombinere og være av litt bedre kvalitet. Bruke om og om igjen. Ønsker deg. en fin dag og fin helg…Klemmer.

    2. Det har jeg ikke tenkt over! Vi har en sånn butikk her i senteret borti gata! Har ikke vært innom foreløpig! Jeg tenker at man må ha noen sånne unyttige butikker også! Vi er jo så flinke og miljøretta på alt mulig! Klem <3

      1. <3 God tanke dette. Livet er også en fest 🙂
        Jeg bare ble litt slått ut og tenkte at her var det mye man ikke trengte, hehe…
        Men nå er ikke jeg den største festløva i verden heller da!
        Klem…

    3. ballonger er koselig det for barna ,men disse som du viser her som fylles med gass så dei holder seg oppe i luften trodde jeg var ulovlige ,da mange stikker av og seilier avsted høgt til himmels og ingen hvet hvor dei lander,det er forsøpling synes jeg

      1. Tusen takk, ballonger flott det!
        Men det var mye greier i denne butikken altså! Til festen der og da, ikke noe å ta vare på til neste fest!
        For meg ble det litt for mye “søppel”….Men sikkert gøy – hvis man trenger noe artig til en fest!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg