Feiret bursdag i går

 

Hei på dere alle…

 

I går rakk jeg ikke blogge, dro til Oslo for å feire bursdagen til eldste sønn. Når vi har bursdager i vår familie så gjør vi det slik…Bestiller på et litt finere sted enn slike steder man bare detter innom. Bestiller bord i god tid, så alt er på stell.

 

Stedet ligger like ved Bislett Stadion, Kolonialen Bislett heter restauranten..Vi hadde lest om dette stedet i Aftenposten for en stund tilbake og da ble det der da… Maten var kjempegod, stedet helt unikt og for en herlig service av de ansatte der. Meget bra!

 

Vi spiste og koset oss ( gutta og jeg) og pratet om aksjer og økonomi og slikt..Vi er alle interessert i det faget.  Den som plutselig stod 1 meter fra meg og smilte var Siv Jensen. Litt gøy og akkurat i en prat om finanser..Moro..Hun bor visst på Frogner og har blitt en meget rik dame etter arven hun fikk..hus og hytte som ble solgt for ca. 30 millioner..Så hun har i hvert fall til salt i maten..

 

Det hadde vi i går også..3 forretter, 3 middager, 3 desserter, brød og selters..Vin og øl..Vi betalte 2.700.- Eller jeg betalte da…🥰 Vi kosa oss og hadde et fantastisk bursdagsselskap..

 

 

14 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen til sønnen din, og håper har hadde en fin bursdag 🎁🎂😊

      Kjempekoselig tradisjon å gå ut på restaurant for å spise 😊 Så kjempegodt maten ser ut 😍

      Moro at dere så Siv Jensen, og man blir jo litt star strucked når man ser en kjendis.

      Ønsker deg en superfin tirsdags kveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Takk takk, flott sted og veldig god mat. Moro å feire på denne måten.
        Artig se kjendiser og er man i Oslo, så møter man alltid på noen..
        Nyt kvelden, klem <3

    2. Koselig bursdagsfeiring!🤩
      Akkurat slik kunne jeg godt tenkt meg å feire jeg også.🤗👌🏻
      Maten høres deilig ut.🤩

      1. Tusen takk, slike bursdagsfeiringer liker vi alle…
        Det er veldig hyggelig måte å feire på synes vi.. 🙂 Maten var helt nydelig..

    3. Gratulerer med sønnen.
      Har hørt om Kolonialen, men har ikke vært der. Hørtes ut som dere hadde en fin kveld, og den tidligere finansministeren kunne jo ha vært med på økonomi-praten.

      1. Tusen takk, hyggelig sted og maten var nydelig. Det synes vi alle.
        Gutta spiste kylling og jeg spiste torsk m/neper og mos og trøffel. Mange nydelige smaker sammen.
        Dette hadde vært gøy, hvis hun hadde slått seg ned ved bordet vårt.

      1. Tusen takk, stedet var helt nydelig og maten fantastisk god. Dette stedet burde du prøve en gang. Men bestill bord.
        Det var helt fullt på en mandag og uteserveringen er ryddet vekk nå.

    4. Gratulerer med dagen. Det er mye snakk om aksjer i disse tider med det var neppe det Siv Jensen tok opp med dere. Massevis av spisesteder i Oslo for alle slags lommebøker. God mat det der og servert i ett godt miljø. Skal man ferie noe så bør man legge litt i det. Er dårlig når det gjelder feiring men sørger for og spise kake på dagen min i mars. Nå skal jeg hjem og lage mat. Bananer som mellommåltid er innafor. Men snart blir det middag hjemme. Ha en fin kveld.

      1. God kvelden Helge, Oslo har mange fine steder. Dyre og billige, og det er gøy å finne frem til noen perler også.
        Godt å feire med å spise ute slik, det liker vi godt og tusen tak for hilsen. Bananer er nyttig med mange forskjellige stoffer
        som kroppen vår liker. Så det må jeg alltid ha i huset. Enkel middag her i dag, kokte potet og gulrot og stekte pølser som jeg skar opp
        i biter. Litt pytt i panne nesten.
        Nyt kvelden…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg