feil feil feil

 

God formiddag, jeg sliter med å lage innlegg i dag. Flere med meg? Liker å lage morgeninnlegg og kveldsinnlegg. For å være med her på blogg. Trenger ikke lage 5 innlegg om dagen da. Men et om morgenen har blitt rutine for meg nå 🙂 Det er limet i hverdagen synes jeg! Torsdag, og Halloween som jeg ikke feirer. Og som kan være bra og ikke bra. Det koster en del med kostymer. Noen barn har ikke råd til dette. De vil stå utenfor igjen og igjen….Så dere voksne – pass på å inkludere alle i selskapet dere skal ha hjemme i kveld med barna! <3

 

sukk…

 

Foto: Solliv – Fredrikstad by! Nye bygg og gater på gang…

12 kommentarer
    1. Ikke prøvd å lage innlegg enda i dag..plunder er bare pyton altså ! Feirer ikke dagen jeg heller..men ser en hage i nabolaget har pynta så det holder..hehe.. inkludering er viktige saker.. 🙂 Stemningsfullt bilde du har her.. Klem og fin dag videre <3

      1. Tusen takk, noe pynter voldsomt. ikke jeg. Men kjøpt inn litt godteri da 🙂 Kommer fremdeles ikke inn via mobilen! Klem og vakker kveld til deg! 🙂

    2. Alt gikk fint hos meg,men jeg er jo sent ute med å legge inn blogg for i dag!!!
      Her blir det vel stille i dag, så jeg tenner litt lys og koser meg. Lørdag er det feiring her på feltet. Da er alle velkommen i den lille parken vår til bålkos, lys og moro for alle små og store som vil. Jeg holder meg hjemme og deler ut godteri når hauger av unger kommer smilende. Utrolig stolt av vellet vårt som inkludere alle. Jeg er ikke et halloweenmenneske, men skikken har visst kommet for å bli, ser det ut til. Jeg liker allerhelgeshelga med stille vemod. Klem til deg 🙂

      1. Det er bra! kommer fremdeles ikke inn fra mobilen. Jeg får slå av og på igjen. Flotte planer hos dere, så kjekt å høre at alle inkluderes. Store og små. Godteri er kjøpt inn her! 🙂 Ønsker deg en fantastisk kveld og klem til deg! og tusen takk.

        1. Bra du var innlogget der, jeg har logget ut alle steder igår, så ser ikke ut til at jeg får blogget idag

    3. Jeg feirer ikke Halloween lenger, men gjorde det før…. En voksen variant da. Nå sitter jeg å håper at ingen ringer på, for jeg har jo ikke noe godteri i huset å gi bort. Syntes ikke det er noen vits i å kjøpe inn lenger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg